MARFIN ΕΓΝΑΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ

Ολοκλήρωση 3ης φάσης ανάπτυξης Voice Banking από την KNOWLEDGE A.E. για την ΕΓΝΑΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία και η Τρίτη φάση ανάπτυξης του φωνητικού συστήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Voice Banking από την ΕΓΝΑΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ. Το Egnatia Line αποτελεί το πρώτο τραπεζικό Call Center στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί την τεχνολογία αναγνώρισης ομιλίας (Voice Banking) για την παροχή τραπεζικών πληροφοριών και υπηρεσιών, μέσω τηλεφώνου.

Το VoiceBanking αναπτύχθηκε, εγκαταστάθηκε και υποστηρίζεται από την εταιρεία KNOWLEDGE A.E., μέλος του ομίλου πληροφορικής LogicDIS.

Η λειτουργία του Egnatia Line και του Voice Banking ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2003.

Κατά την πρώτη φάση ανάπτυξης, το Voice Banking παρείχε πληροφορίες τραπεζικών προϊόντων. Στη δεύτερη φάση, το Voice Banking εξυπηρετούσε και συναλλαγές, όπως: Πληρωμή πιστωτικής κάρτας, δανείου και μεταφορές.

Τον Οκτώβριο του 2004 ολοκληρώθηκε και η Τρίτη φάση ανάπτυξης, οπότε μέσα από το Voice Banking πραγματοποιούνται πλέον και πληρωμές λογαριασμών ΟΤΕ, ΔΕΗ, Vodafone κτλ.

To αυτόματo διαλογικό σύστημα πληροφόρησης (voice portal) και η αυτόματη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων χωρίς την παρέμβαση χειριστή (Call Router), εξασφαλίζουν στους πελάτες της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ τραπεζική ενημέρωση και συναλλαγές με ασφάλεια, ταχύτητα και ποιότητα εξυπηρέτησης, η οποία πιστοποιήθηκε για το EGNATIA LINE και με ISO 9001, τον Ιούνιο του 2004.