Το Ολυμπιακό χωριό και το Ολυμπιακό Σκοπευτήριο επισκέφθηκαν 12 International Marketing Directors από τις ΗΠΑ
Ολυμπιακό Σκοπευτήριο και Ολυμπιακό Χωριό, σε πλήρη εξέλιξη και τα δύο, εντάχθηκαν στο πλαίσιο της ευρύτερης ενημέρωσης που έλαβε η «ομάδα των 12» σχετικά με την πορεία εξέλιξης της ολυμπιακής προετοιμασίας.
Στο εργοτάξιο του Ολυμπιακού Σκοπευτηρίου, την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου, τους 12 Marketing Directors υποδέχθηκε το επιτελείο του Έργου. Η ΑΛΤΕ έχει αναλάβει τη μελέτη και κατασκευή του Σκοπευτηρίου, σε έκταση περίπου 306 στρεμμάτων, στη θέση Στρογγύλη του Δήμου Μαρκοπούλου. Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 43,4 εκατ. ευρώ (14,8 δισ. δρχ.), περιλαμβάνει την κατασκευή συγκροτήματος τεσσάρων (4) κτιρίων, συνολικής επιφάνειας 36.000 τ.μ., καθώς και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου. Τα κτίρια θα εξυπηρετούν βασικές λειτουργίες όπως: Αγωνίσματα 50 μ., 25 μ., 10 μ. και 10 μ. κινούμενου στόχου, εξυπηρέτηση αγωνιζομένων, εστιατόρια, ξενώνες, κλειστή αίθουσα τελικών αγώνων κλπ.
Επόμενος σταθμός, το Σάββατο 6 Οκτωβρίου, το εργοτάξιο του Ολυμπιακού Χωριού το οποίο βρίσκεται στην περιοχή Λεκάνες, θέση «Πάτημα Δημόγλη», του Δήμου Αχαρνών Αττικής. Η ΑΛΤΕ ενημέρωσε τα 12 στελέχη για τη μορφή και την πορεία του έργου, ενώ την ξενάγηση συνόδευσε το ιδιαίτερα κατατοπιστικό έντυπο υλικό της εταιρίας. Η ΑΛΤΕ, ως μέλος της ανάδοχου Κ/Ξ (μαζί με ΕΛ.ΤΕΧ & ΓΕΚΑΤ), έχει αναλάβει τμήμα της μελέτης και κατασκευής του Α' μέρους του Ολυμπιακού Χωριού, προϋπολογισμού ? 70,7 εκατ., το οποίο περιλαμβάνει 93 κτίρια με 555 διαμερίσματα και τους περιβάλλοντες χώρους.
Η συμμετοχή της ΑΛΤΕ στα ολυμπιακά έργα καθώς και σε μεγάλα έργα υποδομής όπως οι οδικοί άξονες Αττικής Οδού και Εγνατίας, οι Σταθμοί ΟΣΕ Θριάσιου Πεδίου, η Σήραγγα Καλλιδρόμου, τα έργα στην Κακιά Σκάλα κ.ά., επιβεβαιώνει την παρουσία της εταιρίας στην «πρώτη γραμμή» της κατασκευαστικής αγοράς και της εξασφαλίζει το μερίδιο που της αναλογεί στα μεγαλύτερα έργα υποδομής που θα κατασκευαστούν το επόμενο διάστημα στη χώρα μας. Ήδη η ΑΛΤΕ, σε Κ/Ξ με τη γαλλική Bouygues έχει προεπιλεγεί για την κατασκευή τεσσάρων συγχρηματοδοτούμενων οδικών αξόνων, που αποτελούν το μέλλον της ελληνικής κατασκευαστικής βιομηχανίας, μετά τα έργα του Γ' ΚΠΣ και της Ολυμπιάδας.