KLEEMANN HELLAS A.B.E.E.

Παρουσίαση στο Σ.ΜΕ.Χ.Α.

Τον επενδυτικό της βηματισμό επιταχύνει περαιτέρω η Kleemann Hellas, διευρύνοντας (εντός του 2005) την εκτός συνόρων παρουσία της με την εγκατάσταση θυγατρικής στη Σερβία.

Τις προοπτικές του ομίλου και την πορεία διεθνοποίησης της εταιρίας, παρουσίασε σήμερα στον ΣΜΕΧΑ ο γενικός διευθυντής της Kleemann Hellas, Αναστάσιος Κυριακίδης.

Αναλύοντας τους στόχους της Kleemann για τη διετία 2005-2006, με αιχμή την ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στη διαρκώς αναπτυσσόμενη ελληνική αγορά των ανελκυστήρων, αλλά και διεύρυνσης της παρουσίας της εταιρείας στο εξωτερικό, ο κ. Κυριακίδης κατέγραψε:

- την προώθηση νέων προϊόντων στην ελληνική και διεθνείς αγορές (Ανελκυστήρες χωρίς μηχανοστάσιο, αντισεισμικός ανελκυστήρας, οικιακός ανελκυστήρας),

- την ανάπτυξη εμπορικών δικτύων στην Ευρώπη και Μ. Ανατολή μέσω ανάπτυξης θυγατρικών και αντιπροσωπιών,

- την περαιτέρω ανάπτυξη τμήματος service πελατών

- και την αύξηση των κονδυλίων στην έρευνα και ανάπτυξη ολοκληρωμένων συστημάτων ανελκυστήρων.

Ενδεικτική, σύμφωνα με τον κ. Κυριακίδη, της μέχρι σήμερα θετικής πορείας του ομίλου όσο και των προοπτικών του είναι αφενός η εξέλιξη των οικονομικών του μεγεθών του 2004 και αφετέρου οι εκτιμήσεις για το σύνολο του 2005.

Σε ό,τι αφορά το σύνολο της τρέχουσας χρήσης, η διοίκηση της Kleemann Hellas προσβλέπει σε ενοποιημένες πωλήσεις της τάξης των 80,82 εκατ. ευρώ (73,25 εκατ.ευρώ το 2004) και καθαρά κέρδη προ φόρων 10,14 εκατ. ευρώ (9,59 εκατ.ευρώ το 2004).

Η KLEEMANN, μαζί με τις θυγατρικές KLEFER, LEISTRITZ, Kleemann Asansοr, Kleemann Liftovi αποτελούν έναν ισχυρό όμιλο με περισσότερους από 750 εργαζόμενους και βιομηχανικά κτίρια που υπερβαίνουν τα 64.000 τ.μ.

Η Kleemann είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά, με περισσότερα από 14.000 συστήματα ή 4% της παγκόσμιας αγοράς ανελκυστήρα, απολαμβάνει ηγετική θέση στη διαρκώς αναπτυσσόμενη Ελληνική αγορά, καθώς διαθέτει το 73% σε εγκατεστημένες μονάδες και 47,3% σε αξία.

Οι εκτός Ελλάδας πωλήσεις του ομίλου (30% το 2001 και 35% το 2004) πραγματοποιούνται σε περισσότερες από 55 χώρες, με κύριες αγορές την Αγγλία, την Ιρλανδία, τη Γερμανία, το Βέλγιο, τη Γιουγκοσλαβία, την Τουρκία, την Κύπρο και τις Η.Π.Α.