Πελατειακή βάση στη διάρκεια του β' τριμήνου 2003 σε Ελλάδα, Αλβανία, Βουλγαρία και πΓΔΜ
Εταιρία COSMOTE (ΕΛΛΑΔΑ) AMC (ΑΛΒΑΝΙΑ) GLOBUL (ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ)
Καθαρά νέα Καρτοκινητά 201.034 22.616 60.754
Καθαρά νέα συμβόλαια 14.068 329 15.321
Σύνολο Kαθαρών Νέων Συνδέσεων 215.102 22.945 76.075
Σύνολο Καρτοκινητής 2.277.207 547.548 370.418
Σύνολο Συμβολαίων 1.579.358 13.180 267.666
Σύνολο Πελατών 3.856.565 560.728 638.084
Ετήσια Αύξηση 20% 56% 119%
Η πλειοψηφία των νέων συνδέσεων στην ελληνική αγορά αφορά πελάτες καρτοκινητής τηλεφωνίας , τάση των τελευταίων 2 ετών, ωστόσο ταυτόχρονα καταγράφεται δυναμική ανάπτυξη του αριθμού των επιχειρηματικών πελατών, οι οποίοι αποτελούν την πλειοψηφία των νέων συνδέσεων με συμβόλαιο, του Β? τριμήνου. Επίσης, παρά την πολύ πρόσφατη έναρξη της εμπορικής λειτουργίας της Cosmofon στην πΓΔΜ, σημαντικότατη είναι η προσέλκυση ικανού αριθμού πελατών καθώς μέσα σε διάστημα μόλις 3 εβδομάδων, οι πελάτες της εταιρίας ξεπέρασαν τους 20.000.?