NOTOS COM ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ Α.Ε.Β.Ε.

Σχολιασμός Δημοσιεύματος

Mε αφορμή δημοσίευμα στην ιστοσελίδα capital.gr σχετικά με αλλαγές στην αντιπροσώπευση μαρκών καλλυντικών, η εταιρία διευκρινίζει τα εξής: Είναι σύνηθες στην παγκόσμια αγορά, δικαιώματα χρήσης σημάτων καλλυντικών να αλλάζουν χέρια. Και πράγματι τον τελευταίο καιρό συνέβησαν τρεις αλλαγές: α) Η Procter&Gamble απέκτησε τα δικαιώματα χρήσης του σήματος Dolce&Gabbana που είχε η εταιρεία EUROITALIA.
β) Η εταιρεία EUROITALIA απέκτησε τα δικαιώματα χρήσης του σήματος VERSACE.
γ) Η εταιρεία COTY (που έχει τα δικαιώματα χρήσης των σημάτων LANCASTER και DAVIDOFF, μεταξύ άλλων, και στην Ελλάδα διανέμει το σύνολο των προϊόντων της μέσω του Joint Venture που έχει με την NOTOS) απέκτησε τα δικαιώματα του CALVIN KLEIN.
Τέτοιες μεταβολές σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν ως επακόλουθο αλλαγές διανομέων στην Ελληνική Αγορά και ενώ για την πρώτη και τρίτη αλλαγή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί ο ελληνικός διανομέας, για τη δεύτερη, δηλαδή το σήμα VERSACE, η διανομή ανετέθη στην NOTOS. Πέραν αυτού μας έχει ανακοινωθεί η μη ανανέωση του συμβολαίου διανομής της μάρκας αρωμάτων LACOSTE που λήγει 31/12/2006. Οι αλλαγές αυτές δεν αναμένεται να επηρεάσουν τον κύκλο εργασιών της ΝΟΤΟS στην αγορά καλλυντικών επιλεκτικής διανομής.