FOLLI - FOLLIE

Σημαντικά ενισχυμένα τα αποτελέσματα εννιαμήνου του 2003 για την εταιρεία Folli Follie

Αθήνα, 20 Νοεμβρίου 2003. Η Folli Follie ανακοινώνει σημαντική αύξηση σε όλα τα οικονομικά της μεγέθη για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2003.

Σε ενοποιημένη βάση, ο κύκλος εργασιών για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2003 έως 30 Σεπτεμβρίου 2003 ανήλθε στα 111,9 εκατ. ευρώ, έναντι 92,8 εκατ. ευρώ, βελτιωμένος κατά 21% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Σε επίπεδο καθαρών κερδών Προ Φόρων μετά από δικαιώματα μειοψηφίας, τα κέρδη ανήλθαν στα ?44 εκατ. έναντι 24,1 εκατ. ευρώ κατά το 2002, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 82%.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στο παραπάνω αποτέλεσμα συμπεριλαμβάνεται και η κατά 25% συμμετοχή της εταιρείας στα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών (ΚΑΕ). Η ενοποίηση των αποτελεσμάτων των ΚΑΕ έγινε με τη μέθοδο της καθαρής θέσης και η συνεισφορά της φθάνει στο ποσό των 12,5 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του μερίσματος των 5,2 εκατ. ευρώ για τη χρήση του 2002.

Όσον αφορά στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για την υπό εξέταση περίοδο, τα κέρδη ανήλθαν στα 37,4 εκατ. ευρώ έναντι 27,6 εκατ. ευρώ για το 2002, μέγεθος που αντιστοιχεί σε αύξηση της τάξεως του 36%.

Σημαντική βελτίωση σημείωσαν και τα βασικά περιθώρια κέρδους της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 64,2% επί των πωλήσεων, έναντι 60,5% της περσινής περιόδου. Σε επίπεδο κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) το περιθώριο ανήλθε σε 33,4% έναντι 29,8% του έτους 2002.

Σε επίπεδο μητρικής εταιρίας για την υπό εξέταση περίοδο, η Folli Follie ΑΒΕΕ παρουσίασε κύκλο εργασιών 24,9 εκατ. ευρώ οριακά αυξημένο κατά 2% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2002. Τα καθαρά προ φόρων κέρδη ανήλθαν στα 10 εκατ. ευρώ έναντι 5 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο του 2002, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 100%.

Αναλύοντας γεωγραφικά την κατανομή των πωλήσεων, η Ιαπωνία σημείωσε το 24%, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 42%, η Ελλάδα το 7%, η υπόλοιπη Ευρώπη το 15%, και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 12%. Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 64% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 28% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 8%.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Αντιπρόεδρος της Folli Follie, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το πρώτο εννιάμηνο του έτους δήλωσε: 'Τα οικονομικά αποτελέσματα για το εννιάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους αντικατοπτρίζουν την επιτυχή στρατηγική της εταιρείας, καθώς χαρακτηρίζονται από υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης στους κύριους οικονομικούς δείκτες και αποτελούν σημαντική ένδειξη της μελλοντικής δυναμικής της εταιρείας. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που ένα ελληνικό όνομα είναι διεθνώς αναγνωρίσιμο και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε τις εντατικές και συνεπείς προσπάθειές μας, ώστε να ενδυναμώσουμε ακόμη περισσότερο την παρουσία μας διεθνώς'.

H Folli Follie, αμιγώς ελληνική εταιρεία, σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ με την επωνυμία Folli Follie. Ο μοντέρνος σχεδιασμός, η υψηλή ποιότητα και η προσιτή τιμή, είναι αξίες που διέπουν τη φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία συμπυκνώνεται στη φράση "προσιτή πολυτέλεια". Σήμερα, η Folli Follie δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 20 χώρες, έχει πάνω από 230 σημεία πώλησης και συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε νέες, στρατηγικής σημασίας αγορές, ενώ, ταυτόχρον α, ενισχύει την παρουσία της στις ήδη υπάρχουσες.