FOLLI - FOLLIE

Σημαντική αύξηση των οικονομικών μεγεθών της Folli Follie για το έτος 2004

Εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασαν τα αποτελέσματα χρήσης 2004 για τη Folli Follie, επιτυγχάνοντας την υψηλότερη επίδοση στην ιστορία της από άποψη κερδοφορίας και τζίρου.

Ειδικότερα, σε ενοποιημένη βάση, ο κύκλος εργασιών για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2004 έως 31 Δεκεμβρίου 2004 ανήλθε στα ευρώ 194,9 εκατ., έναντι ευρώ 160,6 εκατ., εμφανίζοντας αύξηση κατά 21,4% σε σχέση με το 2003. Σε επίπεδο καθαρών κερδών Προ Φόρων μετά από δικαιώματα μειοψηφίας, τα κέρδη ανήλθαν στα ευρώ 65,6 εκατ. έναντι ευρώ 56,4 εκατ. κατά το 2003, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 16,3%.

Ιδιαίτερα σημαντική υπήρξε η πορεία της εταιρείας σε επίπεδο κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία ανήλθαν στα ευρώ 60,7 εκατ. έναντι ευρώ 52,1 εκατ. για το 2003, μέγεθος που αντιστοιχεί σε αύξηση της τάξεως του 16,5%. Παράλληλα, το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε στο 60% επί των πωλήσεων, έναντι 62,7% της αντίστοιχης περυσινής περιόδου. Όσον αφορά στα ενοποιημένα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, η εταιρεία εκτιμά ότι θα ανέλθουν στα ευρώ 52.2εκατ. έναντι ευρώ 43.5 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση κατά 20% σε σχέση με το 2003.

Σε επίπεδο μητρικής εταιρίας για την υπό εξέταση περίοδο, η Folli Follie ΑΒΕΕ παρουσίασε κύκλο εργασιών ευρώ 35,8 εκατ., παραμένοντας σταθερός σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2002. Τα καθαρά προ φόρων κέρδη ανήλθαν στα ευρώ 13 εκατ. έναντι ευρώ 10 εκατ. για την ίδια περίοδο του 2003, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 30%. Αναλύοντας γεωγραφικά την κατανομή των πωλήσεων, η Ιαπωνία σημείωσε το 25%, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 37%, η Ελλάδα το 7%, η υπόλοιπη Ευρώπη το 18%, και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 13%. Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 66% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 28% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 6%.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Αντιπρόεδρος της Folli Follie, δήλωσε:
"Η αρνητική επιρροή στα αποτελέσματα λόγω του δυνατού ευρώ έναντι του γεν και του δολαρίου και αστάθμητοι εξωτερικοί παράγοντες, όπως οι αλλαγές στο οικονομικό - πολιτικό κλίμα της Ισπανίας και οι τυφώνες στην Ιαπωνία, υπήρξαν αδιαμφισβήτητα παράμετροι που επηρέασαν την πορεία της εταιρείας αλλά που δεν αποτέλεσαν τροχοπέδη στην εντυπωσιακή της ανάπτυξη. Αξίζει να σημειωθεί ότι το λανσάρισμα της νέας σειράς κοσμημάτων από λευκόχρυσο και διαμάντια κατά το 2004 κρίνεται άκρως επιτυχές και είμαστε αισιόδοξοι ότι και το 2005 η εταιρεία θα κινηθεί σε θετική τροχιά ανάπτυξης και κερδοφορίας λόγω της στρατηγικής ενδυνάμωσης του δικτύου και ταυτόχρονης ενίσχυσης της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού μας σήματος διεθνώς".

H Folli Follie, αμιγώς ελληνική εταιρεία, σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ με την επωνυμία Folli Follie. Σήμερα, η Folli Follie δραστηριοποιείται σε 20 χώρες, έχει 283 σημεία πώλησης και συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε νέες, στρατηγικής σημασίας αγορές, ενώ, ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία της στις ήδη υπάρχουσες.