SATO Α.Ε.
Οικονομικά αποτελέσματα Α εξαμήνου 2008
- Αύξηση πωλήσεων 19% και μικτού κέρδους 18,6%
- Συνεχίζεται η ανάπτυξη του νέου brand ENTOS και του brand SATO
- Θετικό ξεκίνημα του νέου brand επίπλων γραφείου HAWORTH
- Συνεχιζόμενη κερδοφόρα ανάπτυξη των θυγατρικών εξωτερικού
- Αύξηση EBITDA κατά 22,7%
- Αύξηση Κερδών μετά Φόρων και Δικαιωμάτων Μειοψηφίας κατά 8,3%
- Σε εξέλιξη η υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος του Ομίλου
- Περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων ENTOS με ένα νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη ενώ στα τέλη Σεπτεμβρίου θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα της Πάτρας
- Εξελίσσεται ομαλά η κατασκευή του κέντρου Logistics 34.000 τ.μ. στην Ελευσίνα
- Βελτιστοποιείται και επεκτείνεται η λειτουργία του μηχανογραφικού συστήματος ERP (SAP)
Αύξηση 19% σημείωσαν οι Πωλήσεις του Ομίλου στα ευρώ 49,5 εκ. έναντι ευρώ 41,6 εκ. το Α εξάμηνο του 2007 με βασικό άξονα την ανάπτυξη του brand ENTOS, του brand SATO και των θυγατρικών εξωτερικού.
- Ο κλάδος επίπλων σπιτιού ενισχύθηκε κατά 40,8% σε ευρώ 21,4 εκ. από ευρώ 15,2 εκ. και οφείλεται κυρίως στο brand ENTOS.
- Ο κλάδος επίπλων γραφείου σημείωσε αύξηση της τάξης του 6,5% σε ευρώ 28,1 εκ. με τις πωλήσεις στην Ελλάδα να παρουσιάζουν αύξηση 5,6%. Η αύξηση προέρχεται κυρίως από τη συνεχιζόμενη ανοδική πορεία του brand SATO. Το νέο brand επίπλων γραφείου HAWORTH ξεκίνησε θετικά την παρουσία του στην ελληνική αγορά με συμμετοχές σε σημαντικά projects του ιδιωτικού τομέα.
- Η πορεία των θυγατρικών εξωτερικού είναι θετική με συνεχιζόμενη αύξηση πωλήσεων.
- Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω, ο κύκλος εργασιών στην Ελλάδα το Α εξάμηνο 2008 ενισχύθηκε κατά 23% στα ευρώ 38,1 εκ. από ευρώ 31 εκ. ενώ ο κύκλος εργασιών των θυγατρικών εξωτερικού αυξήθηκε κατά 7,3% στα ευρώ 11,4 εκ. από ευρώ 10,6 εκ..
Το Μικτό Κέρδος κατά το Α εξάμηνο 2008 παρουσίασε αύξηση 18,6% και ανήλθε σε ευρώ 23,5 εκ. από ευρώ 19,8 εκ. το Α εξάμηνο 2007. Το Μικτό Περιθώριο Κέρδους βρίσκεται στο 47,4% των πωλήσεων έναντι 47,6% το αντίστοιχο διάστημα του 2007 παρά το ότι κατά τη διάρκεια του Α εξαμήνου 2008 σημειώθηκαν αυξήσεις πρώτων υλών και κόστους μεταφορών.
Τα EBITDA για το Α εξάμηνο 2008 ανήλθαν σε ευρώ 4,8 εκ. έναντι ευρώ 3,9 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του 2007 σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 22,7%. Τα Κέρδη Προ Φόρων (EBT) ανήλθαν σε ευρώ 1,04 εκ. έναντι ευρώ 1,02 εκ. αυξημένα κατά 1,8%. Τα Κέρδη Μετά Φόρων και Δικαιωμάτων Μειοψηφίας (EATΑΜ) ανήλθαν σε ευρώ 601 χιλ. από ευρώ 555 χιλ., αυξημένα κατά 8,3%.
Ο δανεισμός στον Όμιλο μειώθηκε κατά ευρώ 8,2 εκ. και στην Εταιρεία κατά ευρώ 9,4 εκ.. Η Εταιρεία ακολουθεί συγκεκριμένα προγράμματα βελτίωσης του κεφαλαίου κίνησης και παρά - τη σημαντική αύξηση των πωλήσεων κατά 23% - πέτυχε:
- Μείωση των εισπρακτέων κατά ευρώ 11,2 εκ.
- Mείωση των αποθεμάτων κατά ευρώ 2,6 εκ.
Οι οικονομικές καταστάσεις θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της εταιρείας το Σάββατο 30 Αυγούστου 2008.
Ο Όμιλος SATO
Ο Όμιλος SATO κατέχει ηγετική θέση στην αγορά του επίπλου γραφείου, με μονάδες παραγωγής και εμπορίας σε Ελλάδα, Γερμανία και Τουρκία, ενώ παράλληλα διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο οικιακού επίπλου στην εγχώρια αγορά με τις επώνυμες μάρκες ENTOS, BoConcept, DIVANI & DIVANI by Natuzzi, La Maison Coloniale και LEATHER CONCEPT. Το 2007 ενδυνάμωσε το προιοντικό του μείγμα με τα brands HAWORTH και ORADO ενώ συμμετέχει κατά 49% στην ΟΒΙ Hellas που θα αναπτύξει στην Ελλάδα και Κύπρο το δίκτυο καταστημάτων DIY-Home Improvement OBI. Ο Όμιλος SATO αναπτύσσει συνεχώς καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και αισθητικής, με στρατηγικό άξονα την ικανοποίηση των πελατών του ενώ στοχεύει στην ανάπτυξη - είτε αυτόνομα είτε με στρατηγικές συνεργασίες - δικτύων λιανικής ευρείας κλίμακας.
- Συνεχίζεται η ανάπτυξη του νέου brand ENTOS και του brand SATO
- Θετικό ξεκίνημα του νέου brand επίπλων γραφείου HAWORTH
- Συνεχιζόμενη κερδοφόρα ανάπτυξη των θυγατρικών εξωτερικού
- Αύξηση EBITDA κατά 22,7%
- Αύξηση Κερδών μετά Φόρων και Δικαιωμάτων Μειοψηφίας κατά 8,3%
- Σε εξέλιξη η υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος του Ομίλου
- Περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων ENTOS με ένα νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη ενώ στα τέλη Σεπτεμβρίου θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα της Πάτρας
- Εξελίσσεται ομαλά η κατασκευή του κέντρου Logistics 34.000 τ.μ. στην Ελευσίνα
- Βελτιστοποιείται και επεκτείνεται η λειτουργία του μηχανογραφικού συστήματος ERP (SAP)
Αύξηση 19% σημείωσαν οι Πωλήσεις του Ομίλου στα ευρώ 49,5 εκ. έναντι ευρώ 41,6 εκ. το Α εξάμηνο του 2007 με βασικό άξονα την ανάπτυξη του brand ENTOS, του brand SATO και των θυγατρικών εξωτερικού.
- Ο κλάδος επίπλων σπιτιού ενισχύθηκε κατά 40,8% σε ευρώ 21,4 εκ. από ευρώ 15,2 εκ. και οφείλεται κυρίως στο brand ENTOS.
- Ο κλάδος επίπλων γραφείου σημείωσε αύξηση της τάξης του 6,5% σε ευρώ 28,1 εκ. με τις πωλήσεις στην Ελλάδα να παρουσιάζουν αύξηση 5,6%. Η αύξηση προέρχεται κυρίως από τη συνεχιζόμενη ανοδική πορεία του brand SATO. Το νέο brand επίπλων γραφείου HAWORTH ξεκίνησε θετικά την παρουσία του στην ελληνική αγορά με συμμετοχές σε σημαντικά projects του ιδιωτικού τομέα.
- Η πορεία των θυγατρικών εξωτερικού είναι θετική με συνεχιζόμενη αύξηση πωλήσεων.
- Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω, ο κύκλος εργασιών στην Ελλάδα το Α εξάμηνο 2008 ενισχύθηκε κατά 23% στα ευρώ 38,1 εκ. από ευρώ 31 εκ. ενώ ο κύκλος εργασιών των θυγατρικών εξωτερικού αυξήθηκε κατά 7,3% στα ευρώ 11,4 εκ. από ευρώ 10,6 εκ..
Το Μικτό Κέρδος κατά το Α εξάμηνο 2008 παρουσίασε αύξηση 18,6% και ανήλθε σε ευρώ 23,5 εκ. από ευρώ 19,8 εκ. το Α εξάμηνο 2007. Το Μικτό Περιθώριο Κέρδους βρίσκεται στο 47,4% των πωλήσεων έναντι 47,6% το αντίστοιχο διάστημα του 2007 παρά το ότι κατά τη διάρκεια του Α εξαμήνου 2008 σημειώθηκαν αυξήσεις πρώτων υλών και κόστους μεταφορών.
Τα EBITDA για το Α εξάμηνο 2008 ανήλθαν σε ευρώ 4,8 εκ. έναντι ευρώ 3,9 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του 2007 σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 22,7%. Τα Κέρδη Προ Φόρων (EBT) ανήλθαν σε ευρώ 1,04 εκ. έναντι ευρώ 1,02 εκ. αυξημένα κατά 1,8%. Τα Κέρδη Μετά Φόρων και Δικαιωμάτων Μειοψηφίας (EATΑΜ) ανήλθαν σε ευρώ 601 χιλ. από ευρώ 555 χιλ., αυξημένα κατά 8,3%.
Ο δανεισμός στον Όμιλο μειώθηκε κατά ευρώ 8,2 εκ. και στην Εταιρεία κατά ευρώ 9,4 εκ.. Η Εταιρεία ακολουθεί συγκεκριμένα προγράμματα βελτίωσης του κεφαλαίου κίνησης και παρά - τη σημαντική αύξηση των πωλήσεων κατά 23% - πέτυχε:
- Μείωση των εισπρακτέων κατά ευρώ 11,2 εκ.
- Mείωση των αποθεμάτων κατά ευρώ 2,6 εκ.
Οι οικονομικές καταστάσεις θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της εταιρείας το Σάββατο 30 Αυγούστου 2008.
Ο Όμιλος SATO
Ο Όμιλος SATO κατέχει ηγετική θέση στην αγορά του επίπλου γραφείου, με μονάδες παραγωγής και εμπορίας σε Ελλάδα, Γερμανία και Τουρκία, ενώ παράλληλα διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο οικιακού επίπλου στην εγχώρια αγορά με τις επώνυμες μάρκες ENTOS, BoConcept, DIVANI & DIVANI by Natuzzi, La Maison Coloniale και LEATHER CONCEPT. Το 2007 ενδυνάμωσε το προιοντικό του μείγμα με τα brands HAWORTH και ORADO ενώ συμμετέχει κατά 49% στην ΟΒΙ Hellas που θα αναπτύξει στην Ελλάδα και Κύπρο το δίκτυο καταστημάτων DIY-Home Improvement OBI. Ο Όμιλος SATO αναπτύσσει συνεχώς καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και αισθητικής, με στρατηγικό άξονα την ικανοποίηση των πελατών του ενώ στοχεύει στην ανάπτυξη - είτε αυτόνομα είτε με στρατηγικές συνεργασίες - δικτύων λιανικής ευρείας κλίμακας.