FASHION BOX ΕΛΛΑΣ Α.Ε.
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2009-ΑΥΞΗΣΗ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ FASHION BOX ΕΛΛΑΣ ΣΤΟ Α ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2009
Η FASHION BOX ΕΛΛΑΣ Α.Ε. ανακοίνωσε τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2009 με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς.
Σημειώνεται, ότι τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2008 περιελάμβαναν έκτακτο, μη επαναλαμβανόμενο αποτέλεσμα από την εκποίηση ακινήτου, το οποίο καθιστά τα οικονομικά μεγέθη των δύο περιόδων μη συγκρίσιμα. Το συνολικό έσοδο του Ομίλου από την ανωτέρω πώληση ανέρχεται σε ευρώ 176 χιλ., ενώ το καθαρό κέρδος, αφαιρουμένων των φόρων και των λοιπών εξόδων ήταν ευρώ 130 χιλ. Το έκτακτο αυτό αποτέλεσμα επηρέασε τα περισσότερα μεγέθη κερδοφορίας του πρώτου τριμήνου 2008, από τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων μέχρι και τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας.
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου σημείωσε στο πρώτο τρίμηνο του 2009 αύξηση της τάξεως του 7,2% και ανήλθε σε ευρώ 10,6 εκατ. έναντι ευρώ 9,9 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Η ανωτέρω ενίσχυση αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην επιθετική τιμολογιακή πολιτική του Ομίλου κατά την περίοδο των εκπτώσεων Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου, η οποία οδήγησε στην αύξηση των πωλήσεων λιανικής κατά 18,3%.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις λιανικής στο πρώτο τρίμηνο του 2009 αποτέλεσαν το 20,5% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών και διαμορφώθηκαν σε ευρώ 2,2 εκατ. έναντι ευρώ 1,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Ταυτόχρονα, οι πωλήσεις χονδρικής αποτέλεσαν το 79,5% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών και ανήλθαν σε ευρώ 8,5 εκατ. έναντι ευρώ 8,1 εκατ. στο πρώτο τρίμηνο του 2008. Οι πωλήσεις του Ομίλου εντός Ελλάδος διαμορφώθηκαν στο πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης σε ευρώ 9,2 εκατ. έναντι ευρώ 8,6 εκατ. πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 6,9%. Επιπρόσθετα, οι πωλήσεις του Ομίλου στο εξωτερικό ανήλθαν στο πρώτο τρίμηνο του 2009 σε ευρώ 1,4 εκατ. έναντι ευρώ 1,3 εκατ. πέρυσι, αυξημένες κατά 9,4%.
Τα μικτά κέρδη του Ομίλου σημείωσαν στο πρώτο τρίμηνο του 2009 αύξηση της τάξεως του 3,1% και διαμορφώθηκαν σε ευρώ 3,6 εκατ. έναντι ευρώ 3,5 εκατ. πέρυσι. Το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε σε 33,9% από 35,2% πέρυσι, ως αποτέλεσμα των μεγάλων εκπτώσεων, στις οποίες προχώρησε ο Όμιλος μέσα στους 2 πρώτους μήνες της χρήσης.
Μη συμπεριλαμβανομένου του έκτακτου αποτελέσματος από την πώληση ακινήτου, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου αυξήθηκαν στο πρώτο τρίμηνο του 2009 κατά 3,1% και ανήλθαν σε ευρώ 1,4 εκατ. από ευρώ 1,3 εκατ. πέρυσι, ενώ το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 12,9% από 13,4%. Σημειώνεται ότι τα έξοδα διοίκησης και διάθεσης του Ομίλου διατηρήθηκαν, ως ποσοστό επί των πωλήσεων, στα ίδια επίπεδα με το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ), σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 3,4%, αφαιρούμενου του έκτακτου αποτελέσματος, και διαμορφώθηκαν σε ευρώ 1,2 εκατ., ενώ τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε ευρώ 1,1 εκατ., αυξημένα κατά 4,3%. Αντίστοιχα, τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 5,3% και διαμορφώθηκαν σε ευρώ 829 χιλ. από ευρώ 787 χιλ. πέρυσι.
Χωρίς την αφαίρεση του έκτακτου αποτελέσματος από τα οικονομικά μεγέθη του 2008, τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του πρώτου τριμήνου 2009 εμφανίζονται μειωμένα κατά 8,8%. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) του Ομίλου εμφανίζονται μειωμένα κατά 10%, τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) μειωμένα κατά 10,2% και τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) μειωμένα κατά 9,6% έναντι του πρώτου τριμήνου 2008.
Με δεδομένο το δυσμενές και ευμετάβλητο επιχειρηματικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί στον κλάδο λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης και υπόδησης, η Διοίκηση της FASHION BOX ΕΛΛΑΣ αξιολογεί τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2009 ως θετικά. Μέσα σε μια αρκετά δύσκολη εμπορικά συγκυρία, κύριοι πυλώνες ανάπτυξης του Ομίλου είναι η υψηλή αναγνωρισιμότητα και το ισχυρό brand name των προϊόντων REPLAY καθώς επίσης και το στρατηγικά ανεπτυγμένο δίκτυο διανομής, τόσο εντός όσο και εκτός των ελληνικών συνόρων.
Η Διοίκηση της FASHION BOX ΕΛΛΑΣ παρακολουθεί προσεκτικά τις εξελίξεις στις αγορές όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος, και είναι έτοιμη να προσαρμόσει, εφόσον χρειαστεί, την στρατηγική της στις συνθήκες που θα διαμορφωθούν, επιδιώκοντας την καλύτερη δυνατή εμπορική και επιχειρηματική του τοποθέτηση.
Σημείωση: Τα οικονομικά αποτελέσματα της FASHION BOX ΕΛΛΑΣ Α.Ε. για το πρώτο τρίμηνο του 2009 θα δημοσιευθούν την Τρίτη, 26 Μαΐου 2009 και θα βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα της εταιρείας στο διαδίκτυο, www.fashionbox.gr. Επισης, το πλήρες κείμενο του ανωτέρω δελτιου τύπου θα βρίσκεται αναρτημένο στην ιστοσελίδα της εταιρείας στο διαδίκτυο, www.fashionbox.gr και στην αντίστοιχη του Χρηματιστηρίου Αθηνών www.ase.gr
Σημειώνεται, ότι τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2008 περιελάμβαναν έκτακτο, μη επαναλαμβανόμενο αποτέλεσμα από την εκποίηση ακινήτου, το οποίο καθιστά τα οικονομικά μεγέθη των δύο περιόδων μη συγκρίσιμα. Το συνολικό έσοδο του Ομίλου από την ανωτέρω πώληση ανέρχεται σε ευρώ 176 χιλ., ενώ το καθαρό κέρδος, αφαιρουμένων των φόρων και των λοιπών εξόδων ήταν ευρώ 130 χιλ. Το έκτακτο αυτό αποτέλεσμα επηρέασε τα περισσότερα μεγέθη κερδοφορίας του πρώτου τριμήνου 2008, από τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων μέχρι και τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας.
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου σημείωσε στο πρώτο τρίμηνο του 2009 αύξηση της τάξεως του 7,2% και ανήλθε σε ευρώ 10,6 εκατ. έναντι ευρώ 9,9 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Η ανωτέρω ενίσχυση αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην επιθετική τιμολογιακή πολιτική του Ομίλου κατά την περίοδο των εκπτώσεων Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου, η οποία οδήγησε στην αύξηση των πωλήσεων λιανικής κατά 18,3%.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις λιανικής στο πρώτο τρίμηνο του 2009 αποτέλεσαν το 20,5% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών και διαμορφώθηκαν σε ευρώ 2,2 εκατ. έναντι ευρώ 1,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Ταυτόχρονα, οι πωλήσεις χονδρικής αποτέλεσαν το 79,5% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών και ανήλθαν σε ευρώ 8,5 εκατ. έναντι ευρώ 8,1 εκατ. στο πρώτο τρίμηνο του 2008. Οι πωλήσεις του Ομίλου εντός Ελλάδος διαμορφώθηκαν στο πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης σε ευρώ 9,2 εκατ. έναντι ευρώ 8,6 εκατ. πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 6,9%. Επιπρόσθετα, οι πωλήσεις του Ομίλου στο εξωτερικό ανήλθαν στο πρώτο τρίμηνο του 2009 σε ευρώ 1,4 εκατ. έναντι ευρώ 1,3 εκατ. πέρυσι, αυξημένες κατά 9,4%.
Τα μικτά κέρδη του Ομίλου σημείωσαν στο πρώτο τρίμηνο του 2009 αύξηση της τάξεως του 3,1% και διαμορφώθηκαν σε ευρώ 3,6 εκατ. έναντι ευρώ 3,5 εκατ. πέρυσι. Το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε σε 33,9% από 35,2% πέρυσι, ως αποτέλεσμα των μεγάλων εκπτώσεων, στις οποίες προχώρησε ο Όμιλος μέσα στους 2 πρώτους μήνες της χρήσης.
Μη συμπεριλαμβανομένου του έκτακτου αποτελέσματος από την πώληση ακινήτου, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου αυξήθηκαν στο πρώτο τρίμηνο του 2009 κατά 3,1% και ανήλθαν σε ευρώ 1,4 εκατ. από ευρώ 1,3 εκατ. πέρυσι, ενώ το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 12,9% από 13,4%. Σημειώνεται ότι τα έξοδα διοίκησης και διάθεσης του Ομίλου διατηρήθηκαν, ως ποσοστό επί των πωλήσεων, στα ίδια επίπεδα με το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ), σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 3,4%, αφαιρούμενου του έκτακτου αποτελέσματος, και διαμορφώθηκαν σε ευρώ 1,2 εκατ., ενώ τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε ευρώ 1,1 εκατ., αυξημένα κατά 4,3%. Αντίστοιχα, τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 5,3% και διαμορφώθηκαν σε ευρώ 829 χιλ. από ευρώ 787 χιλ. πέρυσι.
Χωρίς την αφαίρεση του έκτακτου αποτελέσματος από τα οικονομικά μεγέθη του 2008, τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του πρώτου τριμήνου 2009 εμφανίζονται μειωμένα κατά 8,8%. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) του Ομίλου εμφανίζονται μειωμένα κατά 10%, τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) μειωμένα κατά 10,2% και τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) μειωμένα κατά 9,6% έναντι του πρώτου τριμήνου 2008.
Με δεδομένο το δυσμενές και ευμετάβλητο επιχειρηματικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί στον κλάδο λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης και υπόδησης, η Διοίκηση της FASHION BOX ΕΛΛΑΣ αξιολογεί τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2009 ως θετικά. Μέσα σε μια αρκετά δύσκολη εμπορικά συγκυρία, κύριοι πυλώνες ανάπτυξης του Ομίλου είναι η υψηλή αναγνωρισιμότητα και το ισχυρό brand name των προϊόντων REPLAY καθώς επίσης και το στρατηγικά ανεπτυγμένο δίκτυο διανομής, τόσο εντός όσο και εκτός των ελληνικών συνόρων.
Η Διοίκηση της FASHION BOX ΕΛΛΑΣ παρακολουθεί προσεκτικά τις εξελίξεις στις αγορές όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος, και είναι έτοιμη να προσαρμόσει, εφόσον χρειαστεί, την στρατηγική της στις συνθήκες που θα διαμορφωθούν, επιδιώκοντας την καλύτερη δυνατή εμπορική και επιχειρηματική του τοποθέτηση.
Σημείωση: Τα οικονομικά αποτελέσματα της FASHION BOX ΕΛΛΑΣ Α.Ε. για το πρώτο τρίμηνο του 2009 θα δημοσιευθούν την Τρίτη, 26 Μαΐου 2009 και θα βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα της εταιρείας στο διαδίκτυο, www.fashionbox.gr. Επισης, το πλήρες κείμενο του ανωτέρω δελτιου τύπου θα βρίσκεται αναρτημένο στην ιστοσελίδα της εταιρείας στο διαδίκτυο, www.fashionbox.gr και στην αντίστοιχη του Χρηματιστηρίου Αθηνών www.ase.gr