ΚΟΡΡΕΣ Α.Ε.

Ανακοίνωση περί σχολιασμού οικονομικών καταστάσεων Α ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2009

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α' ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2009 ΑΝΟΔΙΚΗ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΑΤΙΑ
- ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 28,2% ΤΩΝ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
- ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 22,2% ΤΟΥ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ EBITDA
- ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 8,8% ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ
Το πρώτο τρίμηνο του 2009, οι πωλήσεις του Ομίλου, αυξήθηκαν κατά 28,2%, στα ευρώ 14,5εκ [από ευρώ 11,3εκ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008], αποτέλεσμα της θετικής πορείας όλων των προϊοντικών κατηγοριών. Πιο συγκεκριμένα τα προϊόντα προσώπου που αποτελούν την μεγαλύτερη κατηγορία με συμμετοχή κατά 42,2% στις πωλήσεις - ενισχύθηκαν κατά 19,3%, λόγω της ανάπτυξης των υφιστάμενων προϊόντων και του θετικού λανσαρίσματος της νέας οργανικά πιστοποιημένης από τον οργανισμό ECOCERTσειράς προσώπου, τη Materia Herba. Σημαντική ήταν και η αύξηση των προϊόντων σώματος [+ 56,2%], αποτέλεσμα της ενίσχυσης των προϊόντων της κατηγορίας καθώς και των τριών [3] νέων αρωμάτων Κορρές που λανσαρίστηκαν στο τέλος του 2008.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα ευρώ 3,2εκ από ευρώ 2,6εκ το πρώτο τρίμηνο του 2009, ενισχυμένα κατά 22,2%, και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα ευρώ 1,7εκ από ευρώ 1,5εκ παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 8,8%, αποτέλεσμα της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας.
Οι πωλήσεις από τις διεθνείς αγορές αυξήθηκαν 42% από το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 στα ευρώ 4,2εκ από ευρώ 3,0εκ, ενισχύοντας τη συμμετοχή τους ως ποσοστό των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου στα 29,4% από 26,5% . Ο Όμιλος συνέχισε και το πρώτο τρίμηνο του 2009 να ενδυναμώνει το δίκτυο των καταστημάτων του στις αγορές που δραστηριοποιείται με το άνοιγμα δύο [2] νέων καταστημάτων ΚΟΡΡΕΣ το πρώτο στην Πράγα και το δεύτερο στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Το πρόσφατο άνοιγμα άλλων τριών [3] καταστημάτων σε Γερμανία [Kassel] και Αυστρία [Linz και Pasching], αύξησε το συνολικό αριθμό καταστημάτων σε 32 [28 στο εξωτερικό και 4 στην Ελλάδα]. Επιπλέον στην Ελλάδα, η παρουσία της μάρκας Κορρές ενδυναμώθηκε μέσα από την τοποθέτηση της στο κανάλι της ημιεπιλεκτικής διανομής.
Για το 2009, η στρατηγική ανάπτυξης στην Ελλάδα, θα επικεντρωθεί στην ενδυνάμωση της μάρκας Κορρές με λανσαρίσματα νέων προϊόντων και νέων κατηγοριών προϊόντων. Σε επίπεδο δικτύου, ο Όμιλος, μετά τη πρόσφατη απόκτηση του 100% του διανομέα της στη Βόρεια Ελλάδα [Φάρμακον Βορείου Ελλάδος Α.Ε.], στοχεύει στην επαναξιολόγηση και αναδιανομή του δικτύου των φαρμακείων της περιοχής προκειμένου να πετύχει τη βέλτιστη παρουσία της μάρκας.
Στις διεθνείς αγορές ο Όμιλος θα συνεχίσει να ενδυναμώνει την παρουσία της μάρκας Κορρές, με μια πιο εστιασμένη στρατηγική στις τέσσερεις [4] μεγαλύτερες αγορές Αμερική, Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία - οι οποίες έχουν κοινά χαρακτηριστικά, είναι αναπτυγμένες αγορές, καταναλώνουν φυσικές και πιο εναλλακτικές μάρκες, έχουν δομημένα δίκτυα διανομής και η μάρκα χαίρει υψηλής αναγνωρισιμότητας και αποδοχής. Η ανάπτυξη στις εν λόγω αγορές θα προέλθει από ένα συνδυασμό επέκτασης σε νέα σημεία πώλησης, όπως είναι τα φαρμακεία και επιλεκτικά σημεία που έχουν αναπτυγμένο το κομμάτι φυσικών προϊόντων, καθώς και από τη λειτουργία νέων καταστημάτων.