ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Α.Ε.Β.Ε.
Δελτίο Τύπου-Κέρδη προ φόρων εν μέσω οικονομικής κρίσης κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009.
Στο εξαιρετικά αβέβαιο και δυσμενές διεθνές οικονομικό περιβάλλον ο Όμιλος Εταιρειών ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ολοκλήρωσε το δυσκολότερο τρίμηνο της ιστορίας του (1/1-31/3/2009) καταγράφοντας θετικά αποτελέσματα προ φόρων έχοντας όμως μειωμένο κύκλο εργασιών.
Η συνολική αγορά αυτοκινήτου παρουσίασε μείωση της τάξης του 37,9% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 και οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων Suzuki ανήλθαν σε 2.337 μονάδες παρουσιάζοντας πτώση της τάξης του 47,1% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Αντίστοιχα η συνολική αγορά δικύκλων παρουσίασε μείωση της τάξης του 32,0% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 και οι ταξινομήσεις μοτοσικλετών Suzuki ανήλθαν σε 1.229 μονάδες παρουσιάζοντας πτώση της τάξης του 52,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009, διαμορφώθηκε σε ευρώ 76,8 εκατ., τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 5,6 εκατ. και τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ευρώ 602,7 χιλ.
Σε ενοποιημένο επίπεδο, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009, ανήλθε στα ευρώ 92,0 εκατ. παρουσιάζοντας μείωση της τάξης του 20,48% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008, τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 9,5 εκατ. και τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ευρώ 98,1 χιλ.
Τα θετικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2009 καταδεικνύουν ότι ακόμα και στο περιβάλλον της βαθιάς οικονομικής κρίσης ο Όμιλος Εταιρειών Σφακιανάκη κατόρθωσε να προσαρμόσει άμεσα και ευέλικτα τη πολιτική του προκειμένου να συνεχίσει τη μακροχρόνια επιτυχημένη πορεία του.
Οι γρήγορες αντιδράσεις στην επερχόμενη κρίση, ήδη από τα τέλη του προηγούμενου Σεπτεμβρίου, οδήγησαν την Εταιρεία και τον Όμιλο σε ένα κερδοφόρο πρώτο τρίμηνο με θετικές ταμειακές ροές από τη λειτουργική του δραστηριότητα και με επαρκή ρευστότητα που του επιτρέπει να στοχεύει και μέσα στο 2009 σε κερδοφόρα αποτελέσματα αλλά και σε μείωση του δανεισμού του διατηρώντας παράλληλα την ηγετική του θέση στον κλάδο.
Να σημειωθεί ότι τα πρόσφατα μέτρα-κίνητρα της κυβέρνησης για την αγορά αυτοκινήτου, μέσω της μείωσης του τέλους ταξινόμησης, έχουν δείξει ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα και έχουν τονώσει σημαντικά τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων.
Η συνολική αγορά αυτοκινήτου παρουσίασε μείωση της τάξης του 37,9% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 και οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων Suzuki ανήλθαν σε 2.337 μονάδες παρουσιάζοντας πτώση της τάξης του 47,1% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Αντίστοιχα η συνολική αγορά δικύκλων παρουσίασε μείωση της τάξης του 32,0% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2008 και οι ταξινομήσεις μοτοσικλετών Suzuki ανήλθαν σε 1.229 μονάδες παρουσιάζοντας πτώση της τάξης του 52,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2008.
Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009, διαμορφώθηκε σε ευρώ 76,8 εκατ., τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 5,6 εκατ. και τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ευρώ 602,7 χιλ.
Σε ενοποιημένο επίπεδο, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2009, ανήλθε στα ευρώ 92,0 εκατ. παρουσιάζοντας μείωση της τάξης του 20,48% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2008, τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) ανήλθαν σε ευρώ 9,5 εκατ. και τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ευρώ 98,1 χιλ.
Τα θετικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2009 καταδεικνύουν ότι ακόμα και στο περιβάλλον της βαθιάς οικονομικής κρίσης ο Όμιλος Εταιρειών Σφακιανάκη κατόρθωσε να προσαρμόσει άμεσα και ευέλικτα τη πολιτική του προκειμένου να συνεχίσει τη μακροχρόνια επιτυχημένη πορεία του.
Οι γρήγορες αντιδράσεις στην επερχόμενη κρίση, ήδη από τα τέλη του προηγούμενου Σεπτεμβρίου, οδήγησαν την Εταιρεία και τον Όμιλο σε ένα κερδοφόρο πρώτο τρίμηνο με θετικές ταμειακές ροές από τη λειτουργική του δραστηριότητα και με επαρκή ρευστότητα που του επιτρέπει να στοχεύει και μέσα στο 2009 σε κερδοφόρα αποτελέσματα αλλά και σε μείωση του δανεισμού του διατηρώντας παράλληλα την ηγετική του θέση στον κλάδο.
Να σημειωθεί ότι τα πρόσφατα μέτρα-κίνητρα της κυβέρνησης για την αγορά αυτοκινήτου, μέσω της μείωσης του τέλους ταξινόμησης, έχουν δείξει ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα και έχουν τονώσει σημαντικά τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων.