ΚΟΡΡΕΣ Α.Ε.
Παρουσίαση της Κορρές Α.Ε. στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών
Η εταιρεία Κορρές Φυσικά Προϊόντα, παρουσίασε την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009 στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, τις επιχειρηματικές εξελίξεις του Ομίλου, τα οικονομικά του μεγέθη καθώς και την στρατηγική ανάπτυξη του στο μέλλον.
Στην παρουσίαση παρευρέθηκε η Διοίκηση της εταιρείας εκπροσωπούμενη από τον Γενικό Διευθυντή & Αντιπρόεδρο ΔΣ,κ. Παναγιώτη Σπυρόπουλο, τον Οικονομικό Διευθυντή και μέλος ΔΣ, κ. Μανώλη Κόντο και την Υπεύθυνη Επενδυτικών Σχέσεων, κα Αθηνά Λαγού.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρουσίασε τους βασικούς παράγοντες που έχουν συντελέσει στη μέχρι σήμερα ανάπτυξή της όπως είναι η μεγάλη εμπειρία που διαθέτει στην αξιοποίηση των βοτάνων και φυσικών συστατικών, οι πολυετείς συνεργασίες με επιστημονικούς φορείς , η διαρκής έρευνα και ανάπτυξη για τη δημιουργία νέων προϊόντων με υψηλό βαθμό φυσικής προέλευσης .
Αναφέρθηκαν οι ενέργειες που έχουν υλοποιηθεί, για περαιτέρω αξιοποίηση των ενδημικών φυτών της Ελληνικής χλωρίδας, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Βιολογικής Γεωργίας της Γεωπονικής Σχολής Αθηνών και με τοπικούς παραγωγούς προκειμένου η εταιρεία να εξασφαλίσει τα βότανα που θα χρησιμοποιηθούν στις νέες ολοκληρωμένες μεθόδους εκχύλισης που έχει αναπτύξει στην παραγωγική της μονάδα στα Οινόφυτα. Με αυτό τον τρόπο η Κορρές Α.Ε. στοχεύει στην σταδιακή αντικατάσταση των εκχυλισμάτων που χρησιμοποιεί ως πρώτες ύλες στα προϊόντα της με τα παραγόμενα στην δική της μονάδα εκχύλισης.
Παρουσιάστηκαν τα νέα προϊόντα που λάνσαρε η εταιρεία στην αγορά το 2009, όπως είναι η νέα σειρά αντιγήρανσης "Κερσετίνη και Βελανιδιά"- η πρώτη καλλυντική σειρά παγκοσμίως που ενσωματώνει τα αποτελέσματα της βραβευμένης με Νόμπελ έρευνας στον τομέα "Πρωτεάσωμα και Ανθρώπινη Γήρανση"- η νέα οργανική σειρά "Materia Herba", πιστοποιημένη από τον ECOCERT, τα νέα αρώματα Κορρές καθώς και οι νέες σειρές προϊόντων της Kings & Queens.
Σε επίπεδο επιχειρηματικών συμφωνιών, συζητήθηκαν η συμφωνία παροχής άδειας χρήσεως των σημάτων του Ομίλου από την Johnson & Johnson για την διανομή και προώθηση των προϊόντων της στην Βόρεια και Λατινική Αμερική και η συμφωνία με την Delta Air Lines-την μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία διεθνώς- για την προσφορά προϊόντων Κορρές στους επιβάτες της διακεκριμένης θέσης.
Επιπρόσθετα παρουσιάστηκε η πορεία των οικονομικών αποτελεσμάτων εννεάμηνου 2009 του Ομίλου Κορρές, με κύριο χαρακτηριστικό την βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας και των λειτουργικών ταμειακών ροών. Πιο συγκεκριμένα:
-Αύξηση κατά 16,2% του EBITDA σε 7,9εκατ. ευρώ από 6,8εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2008.
-Αύξηση κατά 10,4% της καθαρής μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας κερδοφορίας σε 3,4εκατ. ευρώ από 3,1εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2008.
-Θετικές ταμειακές ροές 5,5εκατ. ευρώ από -2,6εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2008.
Τέλος η Διοίκηση της εταιρείας ανέλυσε την στρατηγική ανάπτυξης του Ομίλου Κορρές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό τα επόμενα χρόνια. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα, η ανάπτυξη του Ομίλου θα είναι οργανική και θα βασιστεί στις υφιστάμενες κατηγορίες προϊόντων, δίνοντας έμφαση σε ενέργειες επικοινωνίας και προώθησης. Στο εξωτερικό, ο Όμιλος θα ακολουθήσει στρατηγική εστίασης στις αναπτυγμένες αγορές όπως είναι η Γερμανία, η Ισπανία και η Γαλλία, με μια συνδυαστική στρατηγική επέκταση σε φαρμακεία, σε επιλεκτικά σημεία διανομής και με τη λειτουργία νέων καταστημάτων Κορρές.
Η Κορρές Α.Ε., έχει τις ρίζες της στο πρώτο Ομοιοπαθητικό Φαρμακείο της Αθήνας. Δημιουργήθηκε το 1996 με στόχο την αξιοποίηση της εκτενούς επιστημονικής της εμπειρίας για τη δημιουργία προϊόντων ωφέλιμων και ασφαλών. Οι αρχές που διέπουν τα προϊόντα της παραμένουν ίδιες από την εποχή του φαρμακείου: χρήση βοτάνων και φυσικών συστατικών υψηλής ποιότητας, προϊόντα φιλικά προς το δέρμα και το περιβάλλον με κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα, με αισθητική αρτιότητα και σε προσιτή τιμή, προσφέροντας τη δυνατότητα καθημερινής χρήσης. Η Εταιρεία επιλέγει να αντικαθιστά τα χημικά συνθετικά με φυσικά συστατικά. Αποστολή της είναι η συνεχής επένδυση στον τομέα της έρευνας νέων τεχνολογιών και συστατικών. Η Εταιρεία, μέσα στην 14ετή πορεία της, κατάφερε να αυξήσει σημαντικά την αναγνωριστιμότητα της μάρκας της, αποκτώντας σημαντική παρουσία σε 30 χώρες σε επώνυμα πολυκαταστήματα στο Τόκυο, Λος Αντζελες, Βερολίνο, Σίδνευ, Χονγκ Κονγκ, καθώς και σε περισσότερα από 5,600 φαρμακεία στην Ελλάδα. Επιπλέον η Εταιρεία διαθέτει 32 καταστήματα ΚΟΡΡΕΣ σε πόλεις όπως η Αθήνα, Λονδίνο, Παρίσι, Φραγκφούρτη, Γενεύη, Βιέννη, Βαρκελώνη, Μαδρίτη, Νέα Υόρκη, Πεκίνο, Ντουμπάι και Σιγκαπούρη.
Στην παρουσίαση παρευρέθηκε η Διοίκηση της εταιρείας εκπροσωπούμενη από τον Γενικό Διευθυντή & Αντιπρόεδρο ΔΣ,κ. Παναγιώτη Σπυρόπουλο, τον Οικονομικό Διευθυντή και μέλος ΔΣ, κ. Μανώλη Κόντο και την Υπεύθυνη Επενδυτικών Σχέσεων, κα Αθηνά Λαγού.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρουσίασε τους βασικούς παράγοντες που έχουν συντελέσει στη μέχρι σήμερα ανάπτυξή της όπως είναι η μεγάλη εμπειρία που διαθέτει στην αξιοποίηση των βοτάνων και φυσικών συστατικών, οι πολυετείς συνεργασίες με επιστημονικούς φορείς , η διαρκής έρευνα και ανάπτυξη για τη δημιουργία νέων προϊόντων με υψηλό βαθμό φυσικής προέλευσης .
Αναφέρθηκαν οι ενέργειες που έχουν υλοποιηθεί, για περαιτέρω αξιοποίηση των ενδημικών φυτών της Ελληνικής χλωρίδας, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Βιολογικής Γεωργίας της Γεωπονικής Σχολής Αθηνών και με τοπικούς παραγωγούς προκειμένου η εταιρεία να εξασφαλίσει τα βότανα που θα χρησιμοποιηθούν στις νέες ολοκληρωμένες μεθόδους εκχύλισης που έχει αναπτύξει στην παραγωγική της μονάδα στα Οινόφυτα. Με αυτό τον τρόπο η Κορρές Α.Ε. στοχεύει στην σταδιακή αντικατάσταση των εκχυλισμάτων που χρησιμοποιεί ως πρώτες ύλες στα προϊόντα της με τα παραγόμενα στην δική της μονάδα εκχύλισης.
Παρουσιάστηκαν τα νέα προϊόντα που λάνσαρε η εταιρεία στην αγορά το 2009, όπως είναι η νέα σειρά αντιγήρανσης "Κερσετίνη και Βελανιδιά"- η πρώτη καλλυντική σειρά παγκοσμίως που ενσωματώνει τα αποτελέσματα της βραβευμένης με Νόμπελ έρευνας στον τομέα "Πρωτεάσωμα και Ανθρώπινη Γήρανση"- η νέα οργανική σειρά "Materia Herba", πιστοποιημένη από τον ECOCERT, τα νέα αρώματα Κορρές καθώς και οι νέες σειρές προϊόντων της Kings & Queens.
Σε επίπεδο επιχειρηματικών συμφωνιών, συζητήθηκαν η συμφωνία παροχής άδειας χρήσεως των σημάτων του Ομίλου από την Johnson & Johnson για την διανομή και προώθηση των προϊόντων της στην Βόρεια και Λατινική Αμερική και η συμφωνία με την Delta Air Lines-την μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία διεθνώς- για την προσφορά προϊόντων Κορρές στους επιβάτες της διακεκριμένης θέσης.
Επιπρόσθετα παρουσιάστηκε η πορεία των οικονομικών αποτελεσμάτων εννεάμηνου 2009 του Ομίλου Κορρές, με κύριο χαρακτηριστικό την βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας και των λειτουργικών ταμειακών ροών. Πιο συγκεκριμένα:
-Αύξηση κατά 16,2% του EBITDA σε 7,9εκατ. ευρώ από 6,8εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2008.
-Αύξηση κατά 10,4% της καθαρής μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας κερδοφορίας σε 3,4εκατ. ευρώ από 3,1εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2008.
-Θετικές ταμειακές ροές 5,5εκατ. ευρώ από -2,6εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2008.
Τέλος η Διοίκηση της εταιρείας ανέλυσε την στρατηγική ανάπτυξης του Ομίλου Κορρές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό τα επόμενα χρόνια. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα, η ανάπτυξη του Ομίλου θα είναι οργανική και θα βασιστεί στις υφιστάμενες κατηγορίες προϊόντων, δίνοντας έμφαση σε ενέργειες επικοινωνίας και προώθησης. Στο εξωτερικό, ο Όμιλος θα ακολουθήσει στρατηγική εστίασης στις αναπτυγμένες αγορές όπως είναι η Γερμανία, η Ισπανία και η Γαλλία, με μια συνδυαστική στρατηγική επέκταση σε φαρμακεία, σε επιλεκτικά σημεία διανομής και με τη λειτουργία νέων καταστημάτων Κορρές.
Η Κορρές Α.Ε., έχει τις ρίζες της στο πρώτο Ομοιοπαθητικό Φαρμακείο της Αθήνας. Δημιουργήθηκε το 1996 με στόχο την αξιοποίηση της εκτενούς επιστημονικής της εμπειρίας για τη δημιουργία προϊόντων ωφέλιμων και ασφαλών. Οι αρχές που διέπουν τα προϊόντα της παραμένουν ίδιες από την εποχή του φαρμακείου: χρήση βοτάνων και φυσικών συστατικών υψηλής ποιότητας, προϊόντα φιλικά προς το δέρμα και το περιβάλλον με κλινικά ελεγμένη αποτελεσματικότητα, με αισθητική αρτιότητα και σε προσιτή τιμή, προσφέροντας τη δυνατότητα καθημερινής χρήσης. Η Εταιρεία επιλέγει να αντικαθιστά τα χημικά συνθετικά με φυσικά συστατικά. Αποστολή της είναι η συνεχής επένδυση στον τομέα της έρευνας νέων τεχνολογιών και συστατικών. Η Εταιρεία, μέσα στην 14ετή πορεία της, κατάφερε να αυξήσει σημαντικά την αναγνωριστιμότητα της μάρκας της, αποκτώντας σημαντική παρουσία σε 30 χώρες σε επώνυμα πολυκαταστήματα στο Τόκυο, Λος Αντζελες, Βερολίνο, Σίδνευ, Χονγκ Κονγκ, καθώς και σε περισσότερα από 5,600 φαρμακεία στην Ελλάδα. Επιπλέον η Εταιρεία διαθέτει 32 καταστήματα ΚΟΡΡΕΣ σε πόλεις όπως η Αθήνα, Λονδίνο, Παρίσι, Φραγκφούρτη, Γενεύη, Βιέννη, Βαρκελώνη, Μαδρίτη, Νέα Υόρκη, Πεκίνο, Ντουμπάι και Σιγκαπούρη.