FASHION BOX ΕΛΛΑΣ Α.Ε.

5ο σημείο πώλησης της FASHION BOX ΕΛΛΑΣ στη Ρουμανία, εντός του εμπορικού κέντρου COTROCENI MALL.

Ένα νέο REPLAY STORE εγκαινιάζει η FASHION BOX ΕΛΛΑΣ στο Βουκουρέστι, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των σημείων πώλησης του Ομίλου στη Ρουμανία σε πέντε.
Το νέο κατάστημα, συνολικής επιφάνειας 140 τμ, ξεκίνησε τη λειτουργία του την Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2009 εντός του εμπορικού κέντρου COTROCENI MALL και αναμένεται να ενισχύσει την εμπορική παρουσία του Ομίλου στην δυναμική αγορά της Ρουμανίας. Το COTROCENI MALL, βρίσκεται στην καρδιά της πόλης του Βουκουρεστίου, περιλαμβάνει 300 καταστήματα σε μια συνολική επιφάνεια άνω των 78.000 τμ και προσφέρει μια μεγάλη γκάμα εμπορικών καταστημάτων και επιλογών ψυχαγωγίας που εξυπηρετούν πάνω από 3 εκατομμύρια καταναλωτές από την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή.
Ο Όμιλος FASHION BOX ΕΛΛΑΣ, πέρα από το νέο σημείο πώλησης, διατηρεί στο Βουκουρέστι ένα REPLAY STORE στο εμπορικό κέντρο BANEASA, ένα REPLAY OUTLET και 2 Shop-in-Shop.
Η λειτουργία του νέου REPLAY STORE εντάσσεται στον επενδυτικό σχεδιασμό του Ομίλου FASHION BOX ΕΛΛΑΣ, ο οποίος μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και την προσεκτική διεύρυνση του δικτύου διανομής REPLAY στα Βαλκάνια μέσω σημείων πώλησης σε στρατηγικά επιλεγμένες θέσεις εντός πολυκαταστημάτων και εμπορικών κέντρων. Ταυτόχρονα, και με γνώμονα τη διατήρηση της ανταγωνιστικής παρουσίας του δικτύου διανομής του Ομίλου, η FASHION BOX ΕΛΛΑΣ προχώρησε στη λύση της συνεργασίας franchise που είχε στην Ζάκυνθο, διακόπτοντας την λειτουργία του υφιστάμενου σημείου πώλησης.
Μετά τις ανωτέρω εξελίξεις, το δίκτυο διανομής της FASHION BΟX ΕΛΛΑΣ αριθμεί συνολικά 53 σημεία πώλησης (21 εταιρικά καταστήματα REPLAY, 19 Shop-in-Shop, 6 REPLAY CORNERS και 7 franchise συνεργασίες) εκ των οποίων 37 λειτουργούν στην Ελλάδα και 16 στο εξωτερικό. Επιπρόσθετα, το διευρυμένο δίκτυο του Ομίλου αριθμεί συνεργασίες με 200 εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους. Στα κύρια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της FASHION BOX ΕΛΛΑΣ συμπεριλαμβάνονται η ισχυρή φήμη και η μεγάλη αναγνωρισιμότητα του brand name REPLAY καθώς και η στρατηγικά επιλεγμένη τοποθέτηση του δικτύου της στις αγορές όπου δραστηριοποιείται.