ΜΕΝΤΙΤΕΡΡΑ Α.Ε.

Ανακοίνωση περί σχολιασμού οικονομικών καταστάσεων Α εξαμήνου 2010.

H συνεχιζόμενη μείωση της κατανάλωσης στην ελληνική αγορά επηρέασε σημαντικά τις λιανικές και χονδρικές πωλήσεις της εταιρείας δείχνοντας ότι τα προϊόντα μαστίχας ως πρόταση ευημερίας είναι εξαιρετικά ευαίσθητα στις αλλαγές του οικονομικού περιβάλλοντος. Έτσι στο εξάμηνο οι πωλήσεις της εταιρίας υποχώρησαν κατά 23% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009, οδηγώντας σε αρνητικά EBITDA ύψους 515.519 €. Παρόλα τα πρόσκαιρα αρνητικά αποτελέσματα η εταιρία διατηρεί υψηλό δείκτη άμεσης και κυκλοφοριακής ρευστότητας, σημαντικό ύψος διαθεσίμων και ιδαίτερα χαμηλό δανεισμό.
Υπό τις διαμορφούμενες συνθήκες στο εσωτερικό, η ανάπτυξη των πωλήσεων στο εξωτερικό αποτελεί το βασικό στρατηγικό στόχο για το επόμενο διάστημα. Με αυτή τη φιλοσοφία ετοιμάστηκε σε συνεργασία με γαλλική εταιρία συμβούλων η επανατοποθέτηση του brand για την παγκόσμια ανάτπυξη. Το γεγονός αυτό σε συνδιασμό με την εμπερία της ήδη υπάρχουσας πιλοτικής διεθνούς παρουσίας σε Σ. Αραβία, Κύπρο, ΗΠΑ, και Γαλλία της συμμετοχής μας σε διεθνείς εκθέσεις το επόμενο διάστημα, και τη συνεργασία με εξειδικευμένους επενδυτικούς και συμβουλευτικούς οίκους του εξωτερικού εκτιμούμε ότι θα δώσουν σημαντική ώθηση στην εξαγωγική μας δραστηριότητα που σήμερα είναι σε χαμηλά επίπεδα.
Η διοίκηση της εταιρίας, επανεξετάζει και αναδιατάσει τις δυνάμεις της και τη στρατηγική της με πρώτο στόχο την επιστροφή στην κερδοφορία περιορίζοντας τις ζημιογόνες δραστηριότητες και εντείνοντας περαιτέρω την προσπάθεια για ανάπτυξη. Η ενσωμάτωση στο εταιρικό γίγνεσθαι της νέας ταυτότητας των καταστημάτων mastihashop και η ολοκλήρωση των παραγωγικών υποδομών της Χίου αξιολογούνται ως τα εργαλεία που θα εισφέρουν τα μέγιστα στη προσπάθεια για ανάπτυξη και πρόοδο. Ο εμπλουτισμός του concept και η εξαιρετικά πετυχημένη και καινοτόμας προσέγγισης ανανέωση της ταυτότητας των καταστημάτων mastihashop που άρχισε από τα καταστήματα του Αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος και της Χίου, με ενθαρρυντικά αποτελέσματα, θα συνεχιστεί και στα υπόλοιπα καταστήματα στην Ελλάδα ενώ το κατάστημα της Χίου θα είναι ο πιλότος για νέα καταστήματα στο εξωτερικό.
Ο συνδυασμός περιοριστικών μέτρων στην Ελληνική αγορά και αναπτυξιακών δράσεων στο εξωτερικό αποτελούν τον πυρήνα της εταιρικής στρατηγικής για το υπόλοιπο του έτους αλλά και μέχρι τέλος του 2011 οπότε και θα φανούν τα πρώτα σημάδια της θετικής αναστροφής της εικόνας.