SPRIDER STORES A.E
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΜΥΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΑ Η SPRIDER STORES ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
Η επενδυτική στρατηγική της SPRIDER STORES εν μέσω κρίσης με εξορθολογισμό του δικτύου, σημαντικές επενδύσεις και αναβάθμιση της προϊοντικής γκάμας, παρουσιάστηκε σήμερα Τρίτη 5 Οκτωβρίου σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στο concept store στη Βάρη.
Την συνέντευξη τύπου άνοιξε ο Πρόεδρος της Eταιρίας κ. Αθανάσιος Χατζηιωάννου, επισημαίνοντας ότι η εκδήλωση είχε, μεταξύ άλλων, σκοπό να αποσαφηνίσει τις πρόσφατες κινήσεις που έχουν γίνει από την SPRIDER STORES και να παρουσιάσει το επενδυτικό πλάνο για την ανανέωση των καταστημάτων της αλυσίδας. Ο κ. Χατζηιωάννου τόνισε ότι η SPRIDER STORES είναι η μεγαλύτερη ελληνική επιχείρηση στον κλάδο της με 6% μερίδιο αγοράς και ότι «όλες οι επενδυτικές κινήσεις είναι η καλύτερη απόδειξη και η απάντησή μας ότι η SPRIDER STORES είναι εδώ συνεχίζοντας την αναπτυξιακή της πορεία.?
Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο κ. Αθανάσιος Μαλτεζάκης, Υπεύθυνος Επενδυτικών Σχέσεων, ο οποίος μετά από μία συνοπτική παρουσίαση της ισχυρής παρουσίας του Ομίλου στην ελληνική αγορά και της παράδοσης γενναίας επενδυτικής στάσης της Εταιρίας, αναφέρθηκε στους βασικούς άξονες της στρατηγικής της SPRIDER STORES: α) Διατήρηση επιπέδου των τιμών με ειδικές εκπτώσεις για ευπαθείς ομάδες όπως οι άνεργοι και οι πολύτεκνοι, αλλά και η απορρόφηση του ΦΠΑ τόσο τον Μάρτιο όσο και τον Ιούνιο 2010, β) Αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας με διεύρυνση του δικτύου μέσω εξορθολογισμού του, βελτίωση του συστήματος τροφοδοσίας με την επένδυση €3 εκ. για την εγκατάσταση συστήματος SAP και το νέο concept καταστημάτων που αλλάζει τη δομή τους και γ) Διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας, που ξεκινά το 2008 με τη σειρά SPRIDER Accessories, συνεχίζεται το 2009 με τα SPRIDER HOME και το 2010 περιλαμβάνει τη συνεργασία κορυφής για την Sakis Rouvas Collection. Πρόκειται για ένα πλάνο δράσης με μακροπρόθεσμο ορίζοντα που έχει ξεκινήσει ήδη να υλοποιείται με επένδυση €1,5 εκ. για την ανακαίνιση των καταστημάτων Sprider Stores στη Βάρη και τη Νέα Ιωνία αλλά και €1 εκ. για τη σταδιακή ανανέωση του δικτύου σε όλη την Ελλάδα.
Ολοκληρώνοντας, ο κ. Δωρόθεος Χατζηιωάννου, Εκτελεστικό Μέλος του Δ.Σ. της Εταιρίας, παρουσίασε το νέο μοντέλο καταστημάτων SPRIDER STORES που σηματοδοτεί την αρχή μίας νέας φιλοσοφίας για την ανάδειξη των επιμέρους brands που βρίσκουν τη δική τους θέση μέσα στο κατάστημα. Με αυτό τον τρόπο ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να οδηγηθεί άμεσα και εύκολα στο τμήμα με τη μόδα που τον ενδιαφέρει. Μέσα από το νέο concept τα καταστήματα SPRIDER STORES θα διαθέτουν ξεχωριστά τμήματα: KIDS για αγόρια και κορίτσια, Aggressive νεανικό casual ντύσιμο (αντρικό και γυναικείο), Soul Rebel casual ντύσιμο (αντρικό και γυναικείο), Emilio Corali επίσημο ντύσιμο και κουστούμια, τμήμα εσωρούχων όπου θα διατίθενται και τα εσώρουχα Belinda, τμήμα αθλητικών που θα περιλαμβάνει και είδη άλλων γνωστών brands, τμήμα υποδημάτων και φυσικά το ιδιαίτερο τμήμα SPRIDER Home.
Πρόκειται για ένα multibrand μοντέλο κάτω από την ομπρέλα των SPRIDER STORES, που δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την υποδοχή μίας σπουδαίας συνεργασίας η οποία ενισχύει το fashion statement των SPRIDER STORES: τη συνεργασία με τον Σάκη Ρουβά για την Sakis Private Collection, μία σειρά μόδας που επιμελήθηκε προσωπικά ο Σάκης Ρουβάς και θα διατίθεται αποκλειστικά στα SPRIDER STORES.
Η τολμηρή στρατηγική υπήρξε ανέκαθεν εγγενές στοιχείο της ταυτότητας και του χαρακτήρα της SPRIDER STORES που έχει καταφέρει να αυξήσει το δίκτυο, τις πωλήσεις και τη διείσδυσή της με εντυπωσιακό ρυθμό φτάνοντας στα 109 καταστήματα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αποτελώντας μία από τις 2 πρώτες αλυσίδες επώνυμης «οικονομικής μόδας? στην Ελλάδα με €163,9 εκατ. πωλήσεις το 2009. Σήμερα, αξιοποιώντας με ρεαλισμό την πολύχρονη εμπειρία στην αγορά της οικονομικής μόδας και τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα η SPRIDER STORES κεφαλαιοποιεί την αναγνωρισιμότητα του brand «Sprider Stores? και την εδραιωμένη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια με τους καταναλωτές για να αντιδράσει δυναμικά στην κρίση και να θέσει τις βάσεις για την μετά-κρίση εποχή.
Η επενδυτική στρατηγική της SPRIDER STORES εν μέσω κρίσης με εξορθολογισμό του δικτύου, σημαντικές επενδύσεις και αναβάθμιση της προϊοντικής γκάμας, παρουσιάστηκε σήμερα Τρίτη 5 Οκτωβρίου σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στο concept store στη Βάρη.
Την συνέντευξη τύπου άνοιξε ο Πρόεδρος της Eταιρίας κ. Αθανάσιος Χατζηιωάννου, επισημαίνοντας ότι η εκδήλωση είχε, μεταξύ άλλων, σκοπό να αποσαφηνίσει τις πρόσφατες κινήσεις που έχουν γίνει από την SPRIDER STORES και να παρουσιάσει το επενδυτικό πλάνο για την ανανέωση των καταστημάτων της αλυσίδας. Ο κ. Χατζηιωάννου τόνισε ότι η SPRIDER STORES είναι η μεγαλύτερη ελληνική επιχείρηση στον κλάδο της με 6% μερίδιο αγοράς και ότι «όλες οι επενδυτικές κινήσεις είναι η καλύτερη απόδειξη και η απάντησή μας ότι η SPRIDER STORES είναι εδώ συνεχίζοντας την αναπτυξιακή της πορεία.?
Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο κ. Αθανάσιος Μαλτεζάκης, Υπεύθυνος Επενδυτικών Σχέσεων, ο οποίος μετά από μία συνοπτική παρουσίαση της ισχυρής παρουσίας του Ομίλου στην ελληνική αγορά και της παράδοσης γενναίας επενδυτικής στάσης της Εταιρίας, αναφέρθηκε στους βασικούς άξονες της στρατηγικής της SPRIDER STORES: α) Διατήρηση επιπέδου των τιμών με ειδικές εκπτώσεις για ευπαθείς ομάδες όπως οι άνεργοι και οι πολύτεκνοι, αλλά και η απορρόφηση του ΦΠΑ τόσο τον Μάρτιο όσο και τον Ιούνιο 2010, β) Αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας με διεύρυνση του δικτύου μέσω εξορθολογισμού του, βελτίωση του συστήματος τροφοδοσίας με την επένδυση €3 εκ. για την εγκατάσταση συστήματος SAP και το νέο concept καταστημάτων που αλλάζει τη δομή τους και γ) Διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας, που ξεκινά το 2008 με τη σειρά SPRIDER Accessories, συνεχίζεται το 2009 με τα SPRIDER HOME και το 2010 περιλαμβάνει τη συνεργασία κορυφής για την Sakis Rouvas Collection. Πρόκειται για ένα πλάνο δράσης με μακροπρόθεσμο ορίζοντα που έχει ξεκινήσει ήδη να υλοποιείται με επένδυση €1,5 εκ. για την ανακαίνιση των καταστημάτων Sprider Stores στη Βάρη και τη Νέα Ιωνία αλλά και €1 εκ. για τη σταδιακή ανανέωση του δικτύου σε όλη την Ελλάδα.
Ολοκληρώνοντας, ο κ. Δωρόθεος Χατζηιωάννου, Εκτελεστικό Μέλος του Δ.Σ. της Εταιρίας, παρουσίασε το νέο μοντέλο καταστημάτων SPRIDER STORES που σηματοδοτεί την αρχή μίας νέας φιλοσοφίας για την ανάδειξη των επιμέρους brands που βρίσκουν τη δική τους θέση μέσα στο κατάστημα. Με αυτό τον τρόπο ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να οδηγηθεί άμεσα και εύκολα στο τμήμα με τη μόδα που τον ενδιαφέρει. Μέσα από το νέο concept τα καταστήματα SPRIDER STORES θα διαθέτουν ξεχωριστά τμήματα: KIDS για αγόρια και κορίτσια, Aggressive νεανικό casual ντύσιμο (αντρικό και γυναικείο), Soul Rebel casual ντύσιμο (αντρικό και γυναικείο), Emilio Corali επίσημο ντύσιμο και κουστούμια, τμήμα εσωρούχων όπου θα διατίθενται και τα εσώρουχα Belinda, τμήμα αθλητικών που θα περιλαμβάνει και είδη άλλων γνωστών brands, τμήμα υποδημάτων και φυσικά το ιδιαίτερο τμήμα SPRIDER Home.
Πρόκειται για ένα multibrand μοντέλο κάτω από την ομπρέλα των SPRIDER STORES, που δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την υποδοχή μίας σπουδαίας συνεργασίας η οποία ενισχύει το fashion statement των SPRIDER STORES: τη συνεργασία με τον Σάκη Ρουβά για την Sakis Private Collection, μία σειρά μόδας που επιμελήθηκε προσωπικά ο Σάκης Ρουβάς και θα διατίθεται αποκλειστικά στα SPRIDER STORES.
Η τολμηρή στρατηγική υπήρξε ανέκαθεν εγγενές στοιχείο της ταυτότητας και του χαρακτήρα της SPRIDER STORES που έχει καταφέρει να αυξήσει το δίκτυο, τις πωλήσεις και τη διείσδυσή της με εντυπωσιακό ρυθμό φτάνοντας στα 109 καταστήματα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αποτελώντας μία από τις 2 πρώτες αλυσίδες επώνυμης «οικονομικής μόδας? στην Ελλάδα με €163,9 εκατ. πωλήσεις το 2009. Σήμερα, αξιοποιώντας με ρεαλισμό την πολύχρονη εμπειρία στην αγορά της οικονομικής μόδας και τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα η SPRIDER STORES κεφαλαιοποιεί την αναγνωρισιμότητα του brand «Sprider Stores? και την εδραιωμένη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια με τους καταναλωτές για να αντιδράσει δυναμικά στην κρίση και να θέσει τις βάσεις για την μετά-κρίση εποχή.