ΜΕΝΤΙΤΕΡΡΑ Α.Ε.
Ανακοίνωση - Σχολιασμός Οικονομικών Καταστάσεων 2010
mastihashop: Σημαντικές επιχειρηματικές κινήσεις για το 2011
Το 2010 αποτέλεσε για όλη την αγορά και για την εταιρεία μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά καθώς η συνεχιζόμενη επιδείνωση της οικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα οδήγησε σε μείωση του συνόλου των εργασιών της εταιρείας με αποτέλεσμα τη μείωση των εσόδων και την δημιουργία σημαντικών αρνητικών αποτελεσμάτων.
Έτσι στο σύνολο της χρήσης 2010 οι πωλήσεις της εταιρείας υποχώρησαν κατά 23% σε σχέση με το 2009, οδηγώντας σε αρνητικά EBITDA ύψους 833.655 €.
Παρά το γεγονός ότι η εταιρία εμφανίζει για πρώτη φορά αρνητικά αποτελέσματα, εξακολουθεί να διατηρεί υψηλό δείκτη άμεσης και κυκλοφοριακής ρευστότητας, σημαντικό ύψος διαθεσίμων και ιδιαίτερα χαμηλό δανεισμό.
Καθ όλη δε τη χρήση του 2010, προετοίμασε τις απαραίτητες στρατηγικές κινήσεις που θα την οδηγήσουν σε ένα νέο κύκλο επιχειρηματικής ανάπτυξης και οι οποίες υλοποιούνται και θα αποτυπωθούν το αμέσως προσεχές διάστημα.
Συγκεκριμένα :
1. Μετά από συμφωνία με την ¨Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου ανέλαβε την διανομή ενός νέου πολύ σημαντικού προϊόντος που είναι η κάψουλα μαστίχας. Το προϊόν έχει εγκριθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων ως ειδικό τρόφιμο, θα διανέμεται στα φαρμακεία και το λανσάρισμα του θα αρχίσει τον Απρίλιο του 2011 από την έκθεση Pharma Hellas.
2. Η εταιρεία ήλθε σε συμφωνία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για την ίδρυση ενός μοντέρνου παντοπωλείου Ελληνικών μεσογειακών προϊόντων στο επίπεδο των αφίξεων το οποίο και θα τεθεί σε λειτουργία την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου του 2011.
3. Προετοιμάσθηκε ένα ξεχωριστό νέο προϊόν, το λικέρ μαστίχας ENOSIS, που θα λανσάρει η εταιρεία μέσα στον Απρίλιο του 2011.
4. Παράλληλα είναι στο τελικό στάδιο συμφωνίας οι συζητήσεις για την ανάληψη της διανομής σειράς παραδοσιακών προϊόντων, συμφωνία που αναμένεται να αυξήσει σημαντικά τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία της εταιρείας.
5. Σε συνεργασία με τη Γαλλική εταιρεία στρατηγικής ανάπτυξης, διαφήμισης και επικοινωνίας AIR PARIS, προσδιορίστηκε η εταιρική ταυτότητα που θα υιοθετήσει η εταιρεία στο μέλλον η οποία ταυτόχρονα θα αποτελέσει την πλατφόρμα της εταιρικής στρατηγικής με στόχο τη διεθνή ανάπτυξη και την επανατοποθέτηση της μάρκας mastihashop στην Ελληνική αγορά.
6. Επανεκτιμήθηκαν στο σύνολό τους, τα σημεία πώλησης και οι δαπάνες της εταιρείας και υιοθετήθηκε μια αυστηρή πολιτική περιορισμού των δαπανών και απόσυρσης από σημεία πώλησης με διαχρονικά αρνητικά αποτελέσματα.
7. Ανακαινίσθηκαν τα καταστήματα της εταιρείας (mastihashop) στη Χίο και στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.
8. Η εταιρεία σύναψε συμφωνίες διανομής για τα προϊόντα ΕΡΓΟΝ, ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ, και MR & MRS GREEK.
Το 2010 αποτέλεσε για όλη την αγορά και για την εταιρεία μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά καθώς η συνεχιζόμενη επιδείνωση της οικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα οδήγησε σε μείωση του συνόλου των εργασιών της εταιρείας με αποτέλεσμα τη μείωση των εσόδων και την δημιουργία σημαντικών αρνητικών αποτελεσμάτων.
Έτσι στο σύνολο της χρήσης 2010 οι πωλήσεις της εταιρείας υποχώρησαν κατά 23% σε σχέση με το 2009, οδηγώντας σε αρνητικά EBITDA ύψους 833.655 €.
Παρά το γεγονός ότι η εταιρία εμφανίζει για πρώτη φορά αρνητικά αποτελέσματα, εξακολουθεί να διατηρεί υψηλό δείκτη άμεσης και κυκλοφοριακής ρευστότητας, σημαντικό ύψος διαθεσίμων και ιδιαίτερα χαμηλό δανεισμό.
Καθ όλη δε τη χρήση του 2010, προετοίμασε τις απαραίτητες στρατηγικές κινήσεις που θα την οδηγήσουν σε ένα νέο κύκλο επιχειρηματικής ανάπτυξης και οι οποίες υλοποιούνται και θα αποτυπωθούν το αμέσως προσεχές διάστημα.
Συγκεκριμένα :
1. Μετά από συμφωνία με την ¨Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου ανέλαβε την διανομή ενός νέου πολύ σημαντικού προϊόντος που είναι η κάψουλα μαστίχας. Το προϊόν έχει εγκριθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων ως ειδικό τρόφιμο, θα διανέμεται στα φαρμακεία και το λανσάρισμα του θα αρχίσει τον Απρίλιο του 2011 από την έκθεση Pharma Hellas.
2. Η εταιρεία ήλθε σε συμφωνία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για την ίδρυση ενός μοντέρνου παντοπωλείου Ελληνικών μεσογειακών προϊόντων στο επίπεδο των αφίξεων το οποίο και θα τεθεί σε λειτουργία την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου του 2011.
3. Προετοιμάσθηκε ένα ξεχωριστό νέο προϊόν, το λικέρ μαστίχας ENOSIS, που θα λανσάρει η εταιρεία μέσα στον Απρίλιο του 2011.
4. Παράλληλα είναι στο τελικό στάδιο συμφωνίας οι συζητήσεις για την ανάληψη της διανομής σειράς παραδοσιακών προϊόντων, συμφωνία που αναμένεται να αυξήσει σημαντικά τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία της εταιρείας.
5. Σε συνεργασία με τη Γαλλική εταιρεία στρατηγικής ανάπτυξης, διαφήμισης και επικοινωνίας AIR PARIS, προσδιορίστηκε η εταιρική ταυτότητα που θα υιοθετήσει η εταιρεία στο μέλλον η οποία ταυτόχρονα θα αποτελέσει την πλατφόρμα της εταιρικής στρατηγικής με στόχο τη διεθνή ανάπτυξη και την επανατοποθέτηση της μάρκας mastihashop στην Ελληνική αγορά.
6. Επανεκτιμήθηκαν στο σύνολό τους, τα σημεία πώλησης και οι δαπάνες της εταιρείας και υιοθετήθηκε μια αυστηρή πολιτική περιορισμού των δαπανών και απόσυρσης από σημεία πώλησης με διαχρονικά αρνητικά αποτελέσματα.
7. Ανακαινίσθηκαν τα καταστήματα της εταιρείας (mastihashop) στη Χίο και στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.
8. Η εταιρεία σύναψε συμφωνίες διανομής για τα προϊόντα ΕΡΓΟΝ, ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ, και MR & MRS GREEK.