Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.
Στοιχεία και Πληροφορίες βάσει ΕΚ, Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. (2010/Εξαμηνιαία/Μητρική)
Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε.
Στοιχεία Οικονομικών Καταστάσεων Βάσει ΔΛΠ Βάσει του κανονισμού του Χ.Α. και των απόφασεων της Ε.Κ. |
Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. | ||
44724/06/Β/99/52 | ||
ΩΡΩΠΟΥ 156 ΓΑΛΑΤΣΙ 11146 - Νομαρχία(ή Πρωτοδικείο) : ΑΘΗΝΩΝ | ||
ΩΡΩΠΟΥ 156 ΓΑΛΑΤΣΙ 11146 | ||
Στοιχεία και πληροφορίες περιόδου από
01-
01-
2010
έως
30-
06-
2010
|
||
Οι ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις και η Έκθεση Επισκόπησης του Νόμιμου Ελεγκτή αναρτώνται στη διεύθυνση διαδικτύου της εταιρίας http://www.eydap.gr . Προκειμένου ο αναγνώστης να σχηματίσει πληρέστερη εικόνα για την οικονομική θέση και τα αποτελέσματα της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε. οφείλει να ανατρέξει στη διεύθυνση διαδικτύου της. |
||
Τύπος Περιόδου: | Περιοδική Εξαμήνου ΜΗΤΡΙΚΗ | |
Εταιρική Χρήση: | 2010 | |
Νόμιμος Ελεγκτής: |
ΒΑΣ.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
11681
Σ.Ο.Λ ΑΕ ΟΡΚΩΤΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΕΛΕΓΚΤΕΣ Α.ΜΣΟΕΛ 125 |
|
Νόμιμος Ελεγκτής: |
ΓΕΩΡΓ.ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ
14721
Σ.Ο.Λ ΑΕ ΟΡΚΩΤΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΕΛΕΓΚΤΕΣ Α.ΜΣΟΕΛ 125 |
|
Τύπος Έκθεσης Επισκόπησης: |
ii
Με σύμφωνη γνώμη - θέματα έμφασης
|
|
Δημοσιεύση σε εφημερίδα: | ΤΑ ΝΕΑ 31- 08- 2010 | |
Δημοσιεύση σε εφημερίδα: | ΚΕΡΔΟΣ 31- 08- 2010 | |
Όλα τα ποσά εκφράζονται σε ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ | ||
Ημ/νία έγκρισης από ΔΣ: | 30/08/2010 Επανέγκριση : | |
Σύνθεση ΔΣ: | ||
Θ
ΛΕΚΚΑΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ/ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ
Ν ΜΠΑΡΔΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Α ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Ν ΤΖΗΚΑΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Α ΚΟΤΣΩΝΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Δ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Π ΜΠΕΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Ν ΚΟΓΙΟΥΜΤΖΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Γ ΚΟΝΤΟΡΟΥΠΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Π ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Χ ΜΗΣΤΡΙΩΤΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Ε ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ Ε ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ | |||
30- 06- 2010 | 31- 12- 2009 | ||
10000 | ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ | ||
11100 | Ιδιοχρησιμοποιούμενα ενσώματα πάγια στοιχεία | 1004144.00 | 1004440.00 |
11200 | Επενδύσεις σε ακίνητα | 0.00 | 0.00 |
11300 | Άυλα περιουσιακά στοιχεία | 5413.00 | 6254.00 |
11400 | Λοιπά μη Κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία | 188184.00 | 182915.00 |
12000 | Αποθέματα | 20547.00 | 20528.00 |
13000 | Απαιτήσεις από πελάτες | 299055.00 | 277966.00 |
13100 | Λοιπά κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία | 70942.00 | 63688.00 |
13200 | Μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία προοριζόμενα για πώληση | 0.00 | 0.00 |
15000 | ΣΥΝΟΛΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΥ | 1588285.00 | 1555791.00 |
16000 | ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ | ||
16005 | Μετοχικό Κεφάλαιο | 63900.00 | 63900.00 |
16010 | Λοιπά Στοιχεία ιδίων κεφαλαίων | 758276.00 | 757611.00 |
21000 | Σύνολο ιδίων κεφαλαίων ιδιοκτητών μητρικής (α) | 822176.00 | 821511.00 |
22000 | Δικαιώματα μειοψηφίας (β) | 0.00 | 0.00 |
23000 | Σύνολο ιδίων κεφαλαίων (γ) = (α)+(β) | 822176.00 | 821511.00 |
17000 | Μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις | 0.00 | 0.00 |
17100 | Προβλέψεις/Λοιπές μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις | 60783.00 | 57427.00 |
18000 | Βραχυπρόθεσμες δανειακές Υποχρεώσεις | 209463.00 | 192804.00 |
19000 | Λοιπές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις | 84885.00 | 78155.00 |
19005 | Υποχρεώσεις για παροχές στους εργαζόμενους | 212279.00 | 204702.00 |
19010 | Επιχορηγήσεις επενδύσεων και συμμετοχές καταναλωτών | 198699.00 | 201192.00 |
19100 | Υποχρεώσεις που σχετίζονται με μη κυκλοφορούντα περιουσιακά στοιχεία προοριζόμενα για πώληση | 0.00 | 0.00 |
20000 | Σύνολο υποχρεώσεων (δ) | 766109.00 | 734280.00 |
24000 | ΣΥΝΟΛΟ ΙΔΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ (γ) + (δ) | 1588285.00 | 1555791.00 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ | |||||||||||||
01-01-2010 | 01-01-2009 | 01-04-2010 | 01-04-2009 | ||||||||||
30-06-2010 | 30-06-2009 | 30-06-2010 | 30-06-2009 | ||||||||||
Κωδικός | Περιγραφή | Συνεχ. | Διακ. | Συν. | Συνεχ. | Διακ. | Συν. | Συνεχ. | Διακ. | Συν. | Συνεχ. | Διακ. | Συν. |
26000 | Κύκλος εργασιών | 181892.00 | 181892.00 | 184092.00 | 184092.00 | 97935.00 | 97935.00 | 98683.00 | 98683.00 | ||||
27000 | Μικτά κέρδη / (ζημιές) | 66434.00 | 66434.00 | 66245.00 | 66245.00 | 38120.00 | 38120.00 | 36136.00 | 36136.00 | ||||
28000 | Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων | 9123.00 | 9123.00 | 6771.00 | 6771.00 | 6888.00 | 6888.00 | 4433.00 | 4433.00 | ||||
30000 | Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων | 7580.00 | 7580.00 | 5625.00 | 5625.00 | 6269.00 | 6269.00 | 3995.00 | 3995.00 | ||||
32000 | Κέρδη / (ζημιές) μετά από φόρους (Α) | 3015.00 | 3015.00 | 2972.00 | 2972.00 | 2872.00 | 2872.00 | 1820.00 | 1820.00 | ||||
34000 | - Ιδιοκτήτες μητρικής | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | ||||||||
35000 | - Δικαιώματα μειοψηφίας | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | ||||||||
35100 | Λοιπά συνολικά έσοδα μετά από φόρους (Β) | -220.00 | -220.00 | 713.00 | -77.00 | 532.00 | |||||||
35200 | Συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους(Α)+(Β) | 2795.00 | 0.00 | 2795.00 | 3685.00 | 0.00 | 3685.00 | 2795.00 | 0.00 | 2795.00 | 2352.00 | 0.00 | 2352.00 |
35300 | - Ιδιοκτήτες μητρικής | 0.00 | |||||||||||
35400 | - Δικαιώματα μειοψηφίας | 0.00 | |||||||||||
36000 | Κέρδη / (ζημιές) μετά από φόρους ανά μετοχή ? βασικά (σε €) | 0.0300 | 0.0300 | 0.0300 | 0.0300 | 0.0300 | 0.0300 | 0.0200 | 0.0200 | ||||
36100 | Προτεινόμενο Μέρισμα | ||||||||||||
29000 | Κέρδη / (ζημιές) προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων | 22440.0000 | 22440.0000 | 19146.0000 | 19146.0000 | 13509.0000 | 13509.0000 | 10655.0000 | 10655.0000 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΙΔΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ | |||
30-06-2010 | 30-06-2009 | ||
38000 | Σύνολο ιδίων κεφαλαίων έναρξης περιόδου/χρήσης (01.01.2010 και 01.01.2009 αντίστοιχα) | 821511.00 | 829489.00 |
42000 | Συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους (συνεχιζόμενες και διακοπείσες δραστηριότητες) | 2795.00 | 3685.00 |
39000 | Αύξηση / (μείωση) μετοχικού κεφαλαίου | 0.00 | 0.00 |
40000 | Διανεμηθέντα μερίσματα | -2130.00 | -13845.00 |
43000 | Αγορές (πωλήσεις) ιδίων μετοχών | 0.00 | 0.00 |
44000 | Σύνολο ιδίων κεφαλαίων λήξης περιόδου/χρήσης (30.06.2010 και 30.06.2009 αντίστοιχα) | 822176.00 | 819329.00 |
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ | |||
01-01-2010 | 01-01-2009 | ||
30-06-2010 | 30-06-2009 | ||
46000 | Λειτουργικές δραστηριότητες | ||
52100 | Κέρδη/(ζημίες) προ φόρων (συνεχιζόμενες δραστηριότητες) | 7580.00 | 5625.00 |
52200 | Κέρδη / (ζημίες) προ φόρων (διακοπείσες δραστηριότητες) | 0.00 | 0.00 |
53000 | Πλέον / μείον προσαρμογές για: | ||
54000 | Αποσβέσεις | 17769.00 | 16803.00 |
54005 | Αποσβέσεις επιχορηγήσεων και συμμετοχών καταναλωτών | -4452.00 | -4428.00 |
54010 | Εσοδα χρεωγράφων | -35.00 | -37.00 |
54015 | Πιστωτικοί τόκοι και συναφή έσοδα | -2635.00 | -2432.00 |
54100 | Απομειώσεις ενσώματων και άυλων πάγιων περιουσιακών στοιχείων | 0.00 | 0.00 |
55000 | Προβλέψεις | 4575.00 | -426.00 |
55005 | Μεταβολή αξίας συμμετοχών | 108.00 | 10.00 |
56000 | Συναλλαγματικές διαφορές | 0.00 | 0.00 |
57000 | Αποτελέσματα (έσοδα, έξοδα, κέρδη και ζημιές) επενδυτικής δραστηριότητας | 0.00 | 0.00 |
58000 | Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα | 4105.00 | 3605.00 |
59000 | Πλέον/ μείον προσαρμογές για μεταβολές λογαριασμών κεφαλαίου κίνησης ή που σχετίζονται με τις λειτουργικές δραστηριότητες: | ||
60000 | Μείωση / (αύξηση) αποθεμάτων | 0.00 | 0.00 |
61000 | Μείωση / (αύξηση) απαιτήσεων | -22536.00 | -17164.00 |
61005 | Εγγυήσεις καταναλωτών | 228.00 | 270.00 |
61010 | Υποχρεώσεις για παροχές στο προσωπικό | 7577.00 | 6963.00 |
61015 | Λοιπές απαιτήσεις | -10927.00 | -8267.00 |
61020 | Μακροπρόθεσμες απαιτήσεις | -808.00 | 30.00 |
61025 | Υλικά,ανταλλακτικά και αναλώσιμα | -19.00 | -2055.00 |
61030 | Λειτουργικές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις | -4356.00 | -13270.00 |
61035 | Λοιπές βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις | 5233.00 | 11128.00 |
62000 | (Μείωση) / αύξηση υποχρεώσεων (πλην δανειακών) | 0.00 | 0.00 |
63000 | Μείον: | ||
64000 | Χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα καταβεβλημένα | -3678.00 | -4474.00 |
65000 | Καταβεβλημένοι φόροι | -3122.00 | -4699.00 |
65100 | Λειτουργικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες | 0.00 | 0.00 |
66000 | Σύνολο εισροών / (εκροών) από λειτουργικές δραστηριότητες (α) | -5393.00 | -12818.00 |
67000 | Επενδυτικές δραστηριότητες | ||
72000 | Απόκτηση θυγατρικών, συγγενών, κοινοπραξιών και λοιπών επενδύσεων | 0.00 | 0.00 |
73000 | Αγορά ενσώματων και άυλων παγίων στοιχείων | -18378.00 | -20146.00 |
74000 | Εισπράξεις από πωλήσεις ενσώματων και άυλων παγίων στοιχείων | 0.00 | 0.00 |
75000 | Τόκοι εισπραχθέντες | 1369.00 | 1250.00 |
76000 | Μερίσματα εισπραχθέντα | 35.00 | 37.00 |
76005 | Είσπραξη επιχορηγήσεων και συμμετοχών καταναλωτών | 1959.00 | 5645.00 |
76100 | Επενδυτικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες | 0.00 | 0.00 |
77000 | Σύνολο εισροών / (εκροών) από επενδυτικές δραστηριότητες (β) | -15015.00 | -13214.00 |
78000 | Χρηματοδοτικές δραστηριότητες | ||
79000 | Εισπράξεις από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου | 0.00 | 0.00 |
79100 | Πληρωμές για μείωση μετοχικού καφαλαίου | 0.00 | 0.00 |
80000 | Εισπράξεις από εκδοθέντα / αναληφθέντα δάνεια | 24800.00 | 29000.00 |
81000 | Εξοφλήσεις δανείων | -8500.00 | 0.00 |
82000 | Εξοφλήσεις υποχρεώσεων από χρηματοδοτικές μισθώσεις (χρεολύσια) | 0.00 | 0.00 |
83000 | Μερίσματα πληρωθέντα | -624.00 | -171.00 |
83100 | Χρηματοδοτικές ροές από διακοπείσες δραστηριότητες | 0.00 | 0.00 |
84000 | Σύνολο εισροών / (εκροών) από χρηματοδοτικές δραστηριότητες (γ) | 15676.00 | 28829.00 |
86000 | Καθαρή αύξηση / (μείωση) στα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα περιόδου/χρήσης (α) + (β) + (γ) | -4732.00 | 2797.00 |
87000 | Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα έναρξης περιόδου/χρήσης | 22624.00 | 17780.00 |
88000 | Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα λήξης περιόδου/χρήσης | 17892.00 | 20577.00 |
ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ | ||||||||||||||||||||||||||||||
α. Σε περίπτωση που ο τύπος της έκθεσης επισκόπησης είναι ?ε θέ?ατα έ?φασης ή εξαίρεσης, παρατίθενται συνοπτικά τα εν λόγω θέματα, καθώς και η συνολική επίπτωση των εξαιρέσεων στα ίδια κεφάλαια και τα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας. Σε περίπτωση δε, που ο νόμιμος ελεγκτής εκφέρει αρνητική γνώ?η ή αρνείται να εκφέρει γνώ?η, παρατίθεται ο λόγος της άρνησης. | ||||||||||||||||||||||||||||||
1. Η Εταιρεία σύμφωνα με τον ιδρυτικό της Νόμο 2744/99, υπέγραψε Σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο σύμφωνα με την οποία το Δημόσιο ανέλαβε δέσμευση για την επιχορήγηση της Ε.ΥΔ.Α.Π. είτε από Κοινοτικούς Πόρους είτε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την κάλυψη του 60% της κεφαλαιακής δαπάνης που θα καταβάλει η Ε.ΥΔ.Α.Π. για τη συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση ή και την επέκταση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης για την οκταετία από το 2000 έως το 2008. Έναντι του παραπάνω Επενδυτικού Προγράμματος ύψους Ευρώ 1,22 δις περίπου, στο οποίο περιλαμβάνονται όπως προαναφέραμε και οι συντηρήσεις, η Εταιρεία έχει δαπανήσει για κεφαλαιουχικές δαπάνες μέχρι 31/12/2008 ποσό Ευρώ 432 εκατ. περίπου για τις οποίες δικαιούται επιχορήγηση ύψους Ευρώ 259 εκατ. περίπου (432*60%) ενώ για τις δαπάνες συντήρησης διεκδικεί την αντίστοιχη επιχορήγηση. Η Εταιρεία έναντι της επιχορήγησης που δικαιούται, έχει λάβει μέχρι 30.06.2010 ποσό Ευρώ 9 εκατ. περίπου. Με βάση τα ανωτέρω η απαίτηση της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο ανέρχεται σε Ευρώ 250 εκατ. Περίπου (259-9). Σύμφωνα με την αρχή της συντηρητικότητας δεν έχει καταχωρηθεί στους λογαριασμούς των απαιτήσεων με ισόποση πίστωση των λογαριασμών των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων το υπόλοιπο των οποίων μεταφέρεται σταδιακά στα αποτελέσματα ανάλογα με το βαθμό απόσβεσης του επιχορηγούμενου συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης. Αν διενεργούνταν οι προαναφερόμενες εγγραφές θα εμφανίζονταν βελτιωμένα τα αποτελέσματα της τρέχουσας περιόδου κατά 2,6 εκατ. περίπου και της αντίστοιχης προηγούμενης κατά Ευρώ 2,4 εκατ. Περίπου και βελτιωμένη η καθαρή θέση κατά Ευρώ 42,4 εκατ. περίπου. Διευκρινίζεται ότι με την από 10/8/2004 απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων επήλθε τροποποίηση του Επενδυτικού προγράμματος της Εταιρείας, από την οποία δεν επηρεάζεται η ανωτέρω απαίτηση από το Ελληνικό Δημόσιο. Επισημαίνεται ότι μετά από υποβολή αίτησης της Εταιρείας προς το Ελληνικό Δημόσιο, η οποία προβλέπεται στο Παράρτημα 4 της προαναφερόμενης Σύμβασης μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου, η Εταιρεία για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες που πραγματοποίησε την περίοδο 01.01.2010-30.06.2010 ποσού Ευρώ 18 εκατ. περίπου θα δικαιούται επιχορήγηση ποσού Ευρώ 10,8 εκατ. περίπου (18Χ 60%) και Ευρώ 28 εκ.(47 Χ 60%) για το έτος 2009. Η Εταιρεία διεκδικεί και επιχορήγηση (60%) για τις δαπάνες συντήρησης σύμφωνα με την σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο .Από το σύνολο των δαπανών που αφορούν λειτουργία και συντήρηση εγκαταστάσεων ύψους Ευρώ 704 εκατ. περίπου που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την 31.12.2008 δεν είναι εφικτό να προσδιορισθεί το ποσό που αντιστοιχεί μόνο στη συντήρηση. Μέχρι την ημερομηνία ολοκλήρωσης του ελέγχου μας ,δεν έχει οριστικοποιηθεί μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου το ποσό της επιχορήγησης που αντιστοιχεί στις δαπάνες συντήρησης. Παράλληλα με τα ανωτέρω από τη χρήση 2004 εκκρεμεί η σύναψη σύμβασης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και εταιρείας, σχετικά με την παροχή από το Ελληνικό Δημόσιο στην εταιρεία ακατέργαστου ύδατος η οποία με βάση την ισχύουσα μέχρι 31/12/2004 σύμβαση συμψηφίζεται με το παρεχόμενο από την εταιρεία κόστος συντήρησης και λειτουργίας των παγίων περιουσιακών στοιχείων αποταμίευσης και μεταφοράς ύδατος που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο. 2. Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης της έκθεσης επισκόπησης δεν είχε μεταγραφεί το σύνολο των εκχωρηθέντων ακινήτων στο Ν.Π.Δ.Δ «Εταιρεία Παγίων Ε.Υ.Δ.Α.Π.» συνολικής αναπόσβεστης αξίας Ευρώ 657 εκατ. περίπου. | ||||||||||||||||||||||||||||||
β. Σε περίπτωση μεταβολών όπως, αλλαγή λογιστικών πολιτικών, εκτιμήσεων, διόρθωση λογιστικού λάθους, αναταξινομήσεις κονδυλίων των οικονομικών καταστάσεων, αναφέρεται το είδος των μεταβολών και οι σημειώσεις των οικονομικών καταστάσεων όπου γνωστοποιούνται οι μεταβολές αυτές, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τις αντίστοιχες διατάξεις των ΔΛΠ/ΔΠΧΑ. Σε περίπτωση που οι παραπάνω μεταβολές επηρεάζουν τις ήδη δη?οσιοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις, τότε αναφέρονται οι αλλαγές στον κύκλο εργασιών, στα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα ?ειοψηφίας, στα συγκεντρωτικά συνολικά έσοδα μετά από φόρους, καθώς και στα ίδια κεφάλαια των ιδιοκτητών της μητρικής, για τη συγκρίσιμη ενδιάμεση περίοδο και την προηγούμενη ετήσια οικονο?ική χρήση (ενώ για την δωδεκάμηνη περίοδο μόνο για την συγκρίσιμη ετήσια οικονομική χρήση). | ||||||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | ||||||||||||||||||||||||||||||
γ. ί) Σε περίπτωση εταιρικών γεγονότων όπως ίδρυση, εξαγορά, πώληση, συγχώνευση άλλης εταιρίας ή κλάδου, απόσχιση κλάδου και αναδιάρθρωση παρατίθενται οι βασικές πληροφορίες για το γεγονός, συ?περιλα?βανο?ένης και της η?ερο?ηνίας πραγ?ατοποίησής του. Επιπλέον, στην περίπτωση που τα εν λόγω γεγονότα επέφεραν μεταβολή συνολικά σε ποσοστό άνω του 25%, στον κύκλο εργασιών, ή/και στα αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα μειοψηφίας, ή/και στα ίδια κεφάλαια των ιδιοκτητών της μητρικής, αναφέρεται η επίπτωση στα παραπάνω μεγέθη (ποσό και ποσοστό). | ||||||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | ||||||||||||||||||||||||||||||
γ. ίί) Σε περίπτωση διακοπής εκ?ετάλλευσης παρατίθενται οι βασικές πληροφορίες για το γεγονός | ||||||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | ||||||||||||||||||||||||||||||
γ. ίίί) Οι σημειώσεις των οικονομικών καταστάσεων όπου γνωστοποιούνται οι περιπτώσεις γ ί) και γ ίί). | ||||||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | ||||||||||||||||||||||||||||||
δ .Σε περίπτωση αλλαγής της χρονικής περιόδου της οικονομικής χρήσης της εταιρίας, αναφέρεται το γεγονός και οι λόγοι της αλλαγής, ?ε επισή?ανση στη ?η συγκρισι?ότητα των οικονο?ικών στοιχείων της τρέχουσας περιόδου σε σχέση ?ε την αντίστοιχη περίοδο της προηγού?ενης χρήσης. Επιπλέον, για λόγους συγκρισιμότητας, παρατίθενται κατ' ελάχιστο τα βασικά μεγέθη (κύκλος εργασιών, αποτελέσ?ατα ?ετά από φόρους και δικαιώ?ατα μειοψηφίας, καθαρή θέση των μετόχων της εταιρίας) της τρέχουσας περιόδου ?ε τα αντίστοιχα στοιχεία της συγκρίσιμης προηγούμενης χρονικής περιόδου. | ||||||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΣΥΝΤΡΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | ||||||||||||||||||||||||||||||
στ. Η σημείωση των οικονομικών καταστάσεων στην οποία γίνεται αναφορά των ανέλεγκτων φορολογικά χρήσεων. | ||||||||||||||||||||||||||||||
20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ζ. ί) Οι πάσης φύσεως επίδικες ή υπό διαιτησία διαφορές, οι αποφάσεις δικαστικών ή διαιτητικών οργάνων που έχουν ή ενδέχεται να έχουν ση?αντική επίπτωση στην οικονο?ική κατάσταση ή λειτουργία της εταιρίας και του ομίλου. | ||||||||||||||||||||||||||||||
Οι προβλέψεις που έχει σχηματίσει η Εταιρεία μέχρι την 30 Ιουνίου 2010 αφορούν : Επίδικες διαφορές ποσού Ευρώ 43,4 εκατ.περίπου. Ειδικότερα, έχουν ασκηθεί αγωγές για αστικές υποθέσεις κατά της Εταιρείας συνολικού ύψους περίπου Ευρώ 71,7 εκατ. οι οποίες αφορούν κυρίως αποζημιώσεις λόγω καταστροφών από πλημμύρες (λόγω θραύσης αγωγών ή βροχοπτώσεων), καθώς και αγωγές διάφορων αντισυμβαλλόμενων προμηθευτών και εργολάβων για παραβάσεις συμβατικών όρων. Επίσης υπάρχουν σε εκκρεμότητα δικαστικές υποθέσεις για εργατικές διαφορές ύψους Ευρώ 47 εκατ. περίπου. Έναντι των ζημιών που πιθανόν να προκύψουν αφού καταστούν αμετάκλητες οι ανωτέρω εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις η Ε.ΥΔ.ΑΠ. έχει σχηματίσει προβλέψεις συνολικού ύψους Ευρώ 43,4 εκατ. στις 30 Ιουνίου 2010 και Ευρώ 40,3 εκατ. κατά την 31 Δεκεμβρίου 2009, οι οποίες και εκτιμώνται ως επαρκείς. | ||||||||||||||||||||||||||||||
ζ ίί) Το ποσό της σωρευτικής πρόβλεψης που έχει διενεργηθεί, για κάθε μία από τις κάτωθι περιπτώσεις, εφόσον είναι σημαντική: - υποθέσεις που αναφέρονται στην περίπτωση ζ (ί) - ανέλεγκτες φορολογικά χρήσεις - λοιπές προβλέψεις. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
η. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της τρέχουσας περιόδου | ||||||||||||||||||||||||||||||
3178 | ||||||||||||||||||||||||||||||
η. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της αντίστοιχης περιόδου της προηγούμενης χρήσης | ||||||||||||||||||||||||||||||
3386 | ||||||||||||||||||||||||||||||
θ. Οι πάσης φύσεως συναλλαγές (εισροές και εκροές) σωρευτικά από την έναρξη της οικονο?ικής χρήσης καθώς και τα υπόλοιπα των απαιτήσεων και υποχρεώσεων της εταιρίας και του ομίλου στη λήξη της τρέχουσας περιόδου/χρήσης που έχουν προκύψει από συναλλαγές τους ?ε τα συνδεδε?ένα ?έρη, όπως αυτά ορίζονται στο ?ΛΠ 24, ?ε διακριτή παράθεση των συνολικών α?οιβών διευθυντικών στελεχών και ?ελών της διοίκησης, των συναλλαγών τους, καθώς και των απαιτήσεων και υποχρεώσεων τους. | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ι. Σε περίπτωση που στην τρέχουσα περίοδο/χρήση ο εκδότης παύει να καταρτίζει ενοποιη?ένες οικονο?ικές καταστάσεις, αναφέρεται το γεγονός και η αιτία που το προκάλεσε. | ||||||||||||||||||||||||||||||
ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ | ||||||||||||||||||||||||||||||
ια. Τα ποσά και η φύση των λοιπών συνολικών εσόδων μετά από φόρους. | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ιβ. Ο αριθμός και η αξία κτήσης του συνόλου των μετοχών της μητρικής που κατέχονται είτε από την ίδια είτε από θυγατρικές και συγγενείς της επιχειρήσεις, στη λήξη της τρέχουσας περιόδου/χρήσης. | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ιγ. Κάθε άλλη ουσιώδης για τους επενδυτές πληροφορία ως προς τη χρη?ατοοικονο?ική κατάσταση και την πορεία των δραστηριοτήτων της μητρικής και του ομίλου, από την έναρξη της τρέχουσας οικονομικής χρήσης ?έχρι την η?ερο?ηνία έγκρισης των οικονο?ικών καταστάσεων. | ||||||||||||||||||||||||||||||
1. Η εταιρεία έχει ελεχθεί από τις φορολογικές αρχές μέχρι και τη χρήση 2007. 2. Δεν υπάρχουν εμπράγματα βάρη επί των παγίων στοιχείων. 3.Η Εταιρεία σύμφωνα με τον ιδρυτικό της Νόμο 2744/99, υπέγραψε Σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο σύμφωνα με την οποία το Δημόσιο ανέλαβε δέσμευση για την επιχορήγηση της Ε.ΥΔ.Α.Π. είτε από Κοινοτικούς Πόρους είτε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την κάλυψη του 60% της κεφαλαιακής δαπάνης που θα καταβάλει η Ε.ΥΔ.Α.Π. για τη συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση ή και την επέκταση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης για την οκταετία από το 2000 έως το 2008. Έναντι του παραπάνω Επενδυτικού Προγράμματος ύψους Eυρώ 1,22 δις περίπου, στο οποίο περιλαμβάνονται όπως προαναφέραμε και οι συντηρήσεις, η Εταιρεία έχει δαπανήσει για κεφαλαιουχικές δαπάνες μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2008 ποσό Eυρώ 432,49 εκατ. περίπου για τις οποίες δικαιούται επιχορήγηση ύψους Eυρώ 259,49 εκατ. περίπου (432,49Χ60%) ενώ για τις δαπάνες συντήρησης διεκδικεί την αντίστοιχη επιχορήγηση. Η Εταιρεία έναντι της επιχορήγησης που δικαιούται, έχει λάβει μέχρι 30 Ιουνίου 2010 ποσό Eυρώ 9,08 εκατ. περίπου. Με βάση τα ανωτέρω η απαίτηση της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο ανέρχεται τουλάχιστον σε Ευρώ 250,41 εκατ. περίπου (259,49-9,08) και δεν έχει καταχωρηθεί στους λογαριασμούς των απαιτήσεων με ισόποση πίστωση των λογαριασμών των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων το υπόλοιπο των οποίων μεταφέρεται σταδιακά στα αποτελέσματα ανάλογα με το βαθμό απόσβεσης του επιχορηγημένου συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης. Αν διενεργούνταν οι προαναφερόμενες εγγραφές θα εμφανίζονταν βελτιωμένα τα συνολικά έσοδα της τρέχουσας περιόδου κατά Ευρώ 2,6 εκατ. περίπου και της αντίστοιχης προηγούμενης περιόδου κατά Ευρώ 2,4 εκατ. περίπου και βελτιωμένα τα ίδια κεφάλαια κατά Ευρώ 42,4 εκατ. περίπου.Διευκρινίζεται ότι με την από 10 Αυγούστου 2004 απόφαση της 'Εκτακτης Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων επήλθε τροποποίηση του επενδυτικού προγράμματος της Εταιρείας, από την οποία δεν επηρεάζεται η ανωτέρω διεκδίκηση της απαίτησης της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο.Επισημαίνεται ότι μετά από την υποβολή αίτησης της Εταιρείας προς το Ελληνικό Δημόσιο, η οποία προβλέπεται στο παράρτημα 4 της προαναφερόμενης σύμβασης η Εταιρεία για τις Κεφαλαιουχικές δαπάνες που πραγματοποίησε την περίοδο 1/1/2010-30/06/2010, ποσού ευρώ 18 εκατ. περίπου, θα δικαιούται επιχορήγηση ποσού ευρώ 10,8 εκατ.περίπου (18* 60%) και ευρώ 28 εκατ.περίπου (47*60%) για το έτος 2009. 4.Η Εταιρεία διεκδικεί και επιχορήγηση για τις δαπάνες συντήρησης σύμφωνα με την σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο. Δεδομένου όμως ότι από το σύνολο των δαπανών που αφορούν λειτουργία και συντήρηση εγκαταστάσεων ύψους Ευρώ 704,43 εκατ. δεν είναι εφικτό να απομονωθεί το ποσό που αντιστοιχεί μόνο στη συντήρηση, μέχρι την ημερομηνία σύνταξης των οικονομικών καταστάσεων, δεν είχε οριστικοποιηθεί μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου η δυνατότητα είσπραξης της επιχορήγησης που αντιστοιχεί στις δαπάνες συντήρησης.Παράλληλα με τα ανωτέρω από τη χρήση 2004 εκκρεμεί η σύναψη σύμβασης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και Εταιρείας, σχετικά με την παροχή από το Ελληνικό Δημόσιο στην εταιρεία ακατέργαστου ύδατος η οποία με βάση την ισχύουσα μέχρι 31/12/2004 σύμβαση συμψηφίζεται με το παρεχόμενο από την εταιρεία κόστος συντήρησης και λειτουργίας των παγίων περιουσιακών στοιχείων αποταμίευσης και μεταφοράς ύδατος που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο. 5.Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης της έκθεσης ελέγχου δεν είχε μεταγραφεί το σύνολο των εκχωρηθέντων ακινήτων στο Ν.Π.Δ.Δ "Εταιρεία Παγίων Ε.ΥΔ.Α.Π." συνολικής αναπόσβεστης αξίας ευρώ 657 εκατ.περίπου. 6.Μέχρι την ημερομηνία έγκρισης των των συνοπτικών εξαμηνιαίων οικονομικών καταστάσεων, δεν έχουν προκύψει γεγονότα που μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά την περιουσιακή διάρθρωση ή την πορεία των δραστηριοτήτων της Εταιρείας. 7.Η Έκτακτη Εισφορά που επιβλήθηκε στην εταιρεία σύμφωνα με το Ν.3845/2010 ανέρχεται σε 2,3 εκατ. |
ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΟΙΚΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ | |||
Επωνυμία Εταιρίας | Χώρα Έδρας | Ποσοστό Συμ. | Μέθ. Ενσωμ. |
ΣΤΑΚΟΔ 2003 | |||
Κωδικός | Περιγραφή | Ποσό | Ποσοστό |
410.0 | Συλλογή, καθαρισμός και διανομή νερού | 181892.00 | 100.000 |
ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΔΛΠ ΚΑΙ ΕΛΠ | ||
Σύνολο ιδίων κεφαλαίων σύμφωνα με το ΕΛΠ | ||
Προσαρμογές των ιδίων κεφαλαίων με βάσει τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα | ||
Ίδια κεφάλαια σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα |
Σχόλια Εταιρίας |
Τα παρακάτω στοιχεία και πληροφορίες , που προκύπτουν από τις οικονομικές καταστάσεις, στοχεύουν σε μία γενική ενημέρωση για την οικονομική κατάσταση και τα αποτελέσματα της Ε.ΥΔ.Α.Π Α.Ε. Συνιστούμε, επομένως στον αναγνώστη, πριν προβεί σε οποιαδήποτε είδους επενδυτική επιλογή ή άλλη συναλλαγή με την Εταιρεία, να ανατρέξει στην διεύθυνση διαδικτύου της, όπου αναρτώνται οι οικονομικές καταστάσεις καθώς και η έκθεση επισκόπησης των νόμιμων ελεγκτών όποτε αυτή απαιτείται. |
Έκθεση επισκόπησης/ελέγχου νόμιμων ελεγκτών (ΕΛΛΗΝΙΚΑ) |
. Έκθεση Επισκόπησης Ενδιάμεσης Χρηματοοικονομικής πληροφόρησης Προς τους μετόχους της «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΔΡΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ Α.Ε. (Ε.Υ.Δ.Α.Π.).» Εισαγωγή Επισκοπήσαμε τη συνημμένη συνοπτική κατάσταση οικονομικής θέσης της «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΔΡΕΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΩΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΗΣ Α.Ε. (Ε.Υ.Δ.Α.Π.).» (η Εταιρεία) της 30ης Ιουνίου 2010 και τις σχετικές συνοπτικές καταστάσεις αποτελεσμάτων και συνολικού εισοδήματος, μεταβολών καθαρής θέσης και ταμειακών ροών της εξάμηνης περιόδου που έληξε αυτήν την ημερομηνία, καθώς και τις επιλεγμένες επεξηγηματικές σημειώσεις, που συνθέτουν την ενδιάμεση χρηματοοικονομική πληροφόρηση, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εξαμηνιαίας οικονομικής έκθεσης του άρθρου 5 του Ν.3556/2007. Η Διοίκηση έχει την ευθύνη για την κατάρτιση και παρουσίαση αυτής της ενδιάμεσης συνοπτικής χρηματοοικονομικής πληροφόρησης, σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς, όπως αυτά έχουν υιοθετηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση και εφαρμόζονται στην Ενδιάμεση Χρηματοοικονομική Αναφορά (Διεθνές Λογιστικό Πρότυπο «ΔΛΠ» 34). Δική μας ευθύνη είναι να εκφράσουμε συμπέρασμα επί αυτής της ενδιάμεσης συνοπτικής χρηματοοικονομικής πληροφόρησης με βάση την επισκόπησή μας. Εύρος Επισκόπησης Διενεργήσαμε την επισκόπησή μας σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο Επισκόπησης 2410 «Επισκόπηση ενδιάμεσης χρηματοοικονομικής πληροφόρησης που διενεργείται από τον ανεξάρτητο ελεγκτή της οντότητας». Η επισκόπηση της ενδιάμεσης οικονομικής πληροφόρησης συνίσταται στη διενέργεια διερευνητικών ερωτημάτων κυρίως προς πρόσωπα που είναι υπεύθυνα για χρηματοοικονομικά και λογιστικά θέματα και στην εφαρμογή αναλυτικών και άλλων διαδικασιών επισκόπησης. Το εύρος της επισκόπησης είναι ουσιωδώς μικρότερο από αυτό του ελέγχου που διενεργείται σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Ελέγχου και συνεπώς, δεν μας δίδει τη δυνατότητα να αποκτήσουμε τη διασφάλιση ότι έχουν περιέλθει στην αντίληψή μας όλα τα σημαντικά θέματα τα οποία θα μπορούσαν να εντοπιστούν σε έναν έλεγχο. Κατά συνέπεια, με την παρούσα δεν διατυπώνουμε γνώμη ελέγχου. Συμπέρασμα Με βάση την επισκόπησή μας, δεν έχει περιέλθει στην αντίληψή μας οτιδήποτε θα μας οδηγούσε στο συμπέρασμα ότι η συνημμένη ενδιάμεση χρηματοοικονομική πληροφόρηση δεν έχει καταρτισθεί, από κάθε ουσιώδη άποψη, σύμφωνα με το ΔΛΠ 34. Χωρίς να διατυπώνουμε επιφύλαξη ως προς τα συμπεράσματα της επισκόπησης μας, εφιστούμε την προσοχή σας στα εξής: 1. Η Εταιρεία σύμφωνα με τον ιδρυτικό της Νόμο 2744/99, υπέγραψε Σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο σύμφωνα με την οποία το Δημόσιο ανέλαβε δέσμευση για την επιχορήγηση της Ε.ΥΔ.Α.Π. είτε από Κοινοτικούς Πόρους είτε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την κάλυψη του 60% της κεφαλαιακής δαπάνης που θα καταβάλει η Ε.ΥΔ.Α.Π. για τη συντήρηση, ανακαίνιση, βελτίωση ή και την επέκταση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης για την οκταετία από το 2000 έως το 2008. Έναντι του παραπάνω Επενδυτικού Προγράμματος ύψους Ευρώ 1,22 δις περίπου, στο οποίο περιλαμβάνονται όπως προαναφέραμε και οι συντηρήσεις, η Εταιρεία έχει δαπανήσει για κεφαλαιουχικές δαπάνες μέχρι 31/12/2008 ποσό Ευρώ 432 εκατ. περίπου για τις οποίες δικαιούται επιχορήγηση ύψους Ευρώ 259 εκατ. περίπου (432*60%) ενώ για τις δαπάνες συντήρησης διεκδικεί την αντίστοιχη επιχορήγηση. Η Εταιρεία έναντι της επιχορήγησης που δικαιούται, έχει λάβει μέχρι 30.06.2010 ποσό Ευρώ 9 εκατ. περίπου. Με βάση τα ανωτέρω η απαίτηση της Εταιρείας από το Ελληνικό Δημόσιο ανέρχεται σε Ευρώ 250 εκατ. Περίπου (259-9). Σύμφωνα με την αρχή της συντηρητικότητας δεν έχει καταχωρηθεί στους λογαριασμούς των απαιτήσεων με ισόποση πίστωση των λογαριασμών των μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων το υπόλοιπο των οποίων μεταφέρεται σταδιακά στα αποτελέσματα ανάλογα με το βαθμό απόσβεσης του επιχορηγούμενου συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης. Αν διενεργούνταν οι προαναφερόμενες εγγραφές θα εμφανίζονταν βελτιωμένα τα αποτελέσματα της τρέχουσας περιόδου κατά 2,6 εκατ. περίπου και της αντίστοιχης προηγούμενης κατά Ευρώ 2,4 εκατ. Περίπου και βελτιωμένη η καθαρή θέση κατά Ευρώ 42,4 εκατ. περίπου. Διευκρινίζεται ότι με την από 10/8/2004 απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης των μετόχων επήλθε τροποποίηση του Επενδυτικού προγράμματος της Εταιρείας, από την οποία δεν επηρεάζεται η ανωτέρω απαίτηση από το Ελληνικό Δημόσιο. Επισημαίνεται ότι μετά από υποβολή αίτησης της Εταιρείας προς το Ελληνικό Δημόσιο, η οποία προβλέπεται στο Παράρτημα 4 της προαναφερόμενης Σύμβασης μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου, η Εταιρεία για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες που πραγματοποίησε την περίοδο 01.01.2010-30.06.2010 ποσού Ευρώ 18 εκατ. περίπου θα δικαιούται επιχορήγηση ποσού Ευρώ 10,8 εκατ. περίπου (18Χ 60%) και Ευρώ 28 εκ.(47 Χ 60%) για το έτος 2009. Η Εταιρεία διεκδικεί και επιχορήγηση (60%) για τις δαπάνες συντήρησης σύμφωνα με την σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο .Από το σύνολο των δαπανών που αφορούν λειτουργία και συντήρηση εγκαταστάσεων ύψους Ευρώ 704 εκατ. περίπου που πραγματοποιήθηκαν μέχρι την 31.12.2008 δεν είναι εφικτό να προσδιορισθεί το ποσό που αντιστοιχεί μόνο στη συντήρηση. Μέχρι την ημερομηνία ολοκλήρωσης του ελέγχου μας ,δεν έχει οριστικοποιηθεί μεταξύ της Εταιρείας και του Ελληνικού Δημοσίου το ποσό της επιχορήγησης που αντιστοιχεί στις δαπάνες συντήρησης. Παράλληλα με τα ανωτέρω από τη χρήση 2004 εκκρεμεί η σύναψη σύμβασης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και εταιρείας, σχετικά με την παροχή από το Ελληνικό Δημόσιο στην εταιρεία ακατέργαστου ύδατος η οποία με βάση την ισχύουσα μέχρι 31/12/2004 σύμβαση συμψηφίζεται με το παρεχόμενο από την εταιρεία κόστος συντήρησης και λειτουργίας των παγίων περιουσιακών στοιχείων αποταμίευσης και μεταφοράς ύδατος που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο. 2. Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης της έκθεσης επισκόπησης δεν είχε μεταγραφεί το σύνολο των εκχωρηθέντων ακινήτων στο Ν.Π.Δ.Δ «Εταιρεία Παγίων Ε.Υ.Δ.Α.Π.» συνολικής αναπόσβεστης αξίας Ευρώ 657 εκατ. περίπου. Αναφορά επί άλλων νομικών και κανονιστικών θεμάτων Η επισκόπησή μας δεν εντόπισε οποιαδήποτε ασυνέπεια ή αναντιστοιχία των λοιπών στοιχείων της προβλεπόμενης από το άρθρο 5 του Ν.3556/2007 εξαμηνιαίας οικονομικής έκθεσης, με τη συνημμένη χρηματοοικονομική πληροφόρηση. Αθήνα, 30 Αυγούστου 2010 Οι Ορκωτοί Ελεγκτές Λογιστές ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Δ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π. ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ Α.Μ. ΣΟΕΛ 11681 Α.Μ. ΣΟΕΛ 14721 Συνεργαζόμενοι Ορκωτοί Λογιστές α.ε. Μέλος της Crowe Horwath International Φωκ. Νέγρη 3, 112 57 Αθήνα Α.Μ. ΣΟΕΛ 125 |
Έκθεση επισκόπησης/ελέγχου νόμιμων ελεγκτών (ΑΓΓΛΙΚΑ) |
. Review Report on Interim Financial Information To the Shareholders of ATHENS WATER SUPPLY AND SEWERAGE S.A. (EYDAP S.A.) Introduction We have reviewed the accompanying condensed statement of financial position of ATHENS WATER SUPPLY AND SEWERAGE S.A. (EYDAP S.A.) (the ?Company?) as at 30 June 2010 and the relative condensed income statement and statements of comprehensive income, changes in equity and cash flows for the six-month period then ended, as well as the selected explanatory notes, that constitute the interim financial information, which is an integral part of the six-month financial report under the article 5 of L. 3556/2007. Management is responsible for the preparation and presentation of this condensed interim financial information, in accordance with International Financial Reporting Standards, as adopted by the European Union (EU) and which apply to Interim Financial Reporting (International Accounting Standard ?IAS 34?). Our responsibility is to express a conclusion on this condensed interim financial information based on our review. Scope of Review We conducted our review in accordance with International Standard on Review Engagements 2410, ?Review of Interim Financial Information Performed by the Independent Auditor of the Entity?. A review of interim financial information consists of making inquiries, primarily of persons responsible for financial and accounting matters, and applying analytical and other review procedures. A review is substantially less in scope than an audit conducted in accordance with International Standards on Auditing and consequently does not enable us to obtain assurance that we would become aware of all significant matters that might be identified in an audit. Accordingly, we do not express an audit opinion. Conclusion Based on our review, nothing has come to our attention that causes us to believe that the accompanying interim financial information is not prepared, in all material respects, in accordance with International Accounting Standard ?IAS 34?. Without qualifying our review conclusion, we draw you attention to the following: 1. The Company according to its establishment Law 2744/99, signed a contract with the Greek State, according to which the Greek State undertook the commitment for the subsidization of EYDAP either from the Community Funds or from the Program of Public Investments for covering the 60% of the capital expenditure, that EYDAP shall pay for the maintenance, restoration, improvement or and the expansion of the water supply and sewerage network system for the eight-year period from 2000 to 2008. Against the aforementioned Investment Program of approximately Euro1,22 billion, that includes as already mentioned, also the maintenance, the Company has spent for capital expenditures until 31/12/2008 amount approximately Euro 432 million, for which it is entitled to receive a subsidy of approximately Euro 259 million (432*60%), while for the maintenance expenditures the Company claims the corresponding subsidy. The Company against the subsidy it is entitled to receive, has received until 30.06.2010 amount of approximately Euro 9 million. Based on the above the claim of the Company from the Greek State amounts to approximately Euro 250 million (259 - 9). According to the conservatism principle, it has not been recorded in Receivable accounts with an equal credit of the long-term liabilities, the balance of which is gradually transferred to the results according to the depreciation rate of the subsidized water supply and sewerage network system. Had the aforementioned entries been performed, the results for the current period would have been shown improved by approximately Euro 2,6 million and the results for the respective previous period by approximately Euro 2,4 million and the net equity by approximately Euro 42,4 million. It is clarified that upon resolution of the Extraordinary General Meeting of Shareholders held on 10/08/2004 modification was made to the Company's Investment Program, which does not affect the above claim from the Greek State. It is pointed out that following the filing of the Company's application to the Greek State, which is provided for in the Notes to the financial statements 4 of the aforementioned Contract between the Company and the Greek State, the Company for the capital expenditures it incurred during the period 01.01.2010 ? 30.06.2010 amounting approximately Euro 18 million, shall be entitled to receive a subsidy of approximately Euro 10,8 million (18 X 60%) and Euro 28 million (47 X 60%) for the year 2009. The Company claims also a subsidy (60%) for maintenance expenditures according to the contract with the Greek State. From the total expenditures concerning the operation and maintenance of installations of approximately Euro 704 million incurred until 31.12.2008, it is not possible to determine the amount corresponding only to maintenance. Until the date of completion of our audit, it has not been finalized between the Company and the Greek State the amount of the subsidy that concerns the maintenance expenditures. Simultaneously, from the year 2004 is pending the conclusion of a contract between the Greek State and the company, concerning the procurement of raw water from the Greek State to the company the price of which, based on the contract in effect until 31.12.2004, is offset with the cost of services provided by the company for the maintenance and operation of the water saving and water transfer fixed assets that belong to the Greek State. 2. Until the date of issue of the Review Report, had not been registered the total of the property assets assigned to the Legal Person of Public Law ?Athens Water Resources Company? of total undepreciated value approximately Euro 657 million. Report on Other Legal and Regulatory Requirements Our review did not identify any inconsistency or mismatching of the other data of the provided by the article 5 of L. 3556/2007 six-month financial report with the accompanying financial information. Athens, 30 August 2010 VASILIOS D. PAPAGEORGAKOPOULOS GEORGIOS P. SPANOUDAKIS Certified Public Accountant Auditor Certified Public Accountant Auditor Institute of CPA (SOEL) Reg. No. 11681 Institute of CPA (SOEL) Reg. No. 14721 Associated Certified Public Accountants s.a. member of Crowe Horwath International 3, Fok. Negri Street ? 112 57 Athens, Greece Institute of CPA (SOEL) Reg. No. 125 |
Πρόσθετες πληροφορίες βάσει του κανονισμού του Χ.Α. | ||||
ΜΕΣΟΣ ΣΤΑΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΟΧΩΝ | ||||
Τρέχουσα περίοδος (Τ) | Περίοδος Τ-1 | Περίοδος Τ-2 | Περίοδος Τ-3 | Περίοδος Τ-4 |
106500000 | 106500000 | 106500000 | 106500000 | 106500000 |
Σύνολο ιδίων κεφαλαίων (ενοποιημένων οικ.καταστάσεων ή μητρικής εφόσον δεν συντάσσει) | 822176.00 | |||
Αποτελέσματα χρήσεως μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ενοποιημένων οικ.καταστάσεων ή μητρικής εφόσον δεν συντάσσει) | 3015.00 | |||
Ύπαρξη ληξιπρόθεσμων δανειακών ή άλλων υποχρεώσεων της εισηγμένης εταιρίας | ΟΧΙ | |||
Κατάθεση Αίτησης για Υπαγωγή της εισηγμένης εταιρίας στα άρθρα 44,45,46 του ν. 1892/90 | ΟΧΙ | |||