Ανακοίνωση

Με την από 3/4/2006 απόφαση του Δ.Σ. του Χ.Α., η εταιρεία εντάχθηκε στην κατηγορία Επιτήρησης, επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 212 § 1γ του Κανονισμού του Χρηματιστηρίου Αθηνών, την 31-12-2005 συνέτρεχε το κριτήριο αρνητικού EBITDA (κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων), στα στοιχεία ισολογισμού ομίλου και εταιρείας. Σε επίπεδο ομίλου το αρνητικό EBITDA οφείλεται ουσιαστικά στο αρνητικό αποτέλεσμα της θυγατρικής "Ναυπηγικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις Σύρου Α.Ε.", στην προσπάθεια της να εισέλθει στην αγορά κατασκευών πολυτελών κρουαζιεροπλοίων. Θα πρέπει όμως να τονιστεί ιδιαιτέρως η σημαντική βελτίωση του EBITDA της χρήσης που έκλεισε την 31-12-2005 σε σχέση με την 31-12-2004, τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και σε επίπεδο εταιρείας, γεγονός που οφείλεται στις προσπάθειες μείωσης του κόστους και στις αλλαγές στη στρατηγική του ομίλου. Η δε βελτίωση σημειώθηκε παρά τον μειωμένο κύκλο εργασιών σε επίπεδο ομίλου. Εξάλλου στα αποτελέσματα του ομίλου του Α Τριμήνου 2006, το EBITDA είναι θετικό, συνεπώς ο όμιλος είναι στην κατεύθυνση εκ νέου ένταξης από την κατηγορία Επιτήρησης στην κατηγορία Μεσαίας και Μικρής Κεφαλαιοποίησης. Σχετικά με το γεγονός ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 47 του κ.ν. 2190/1920 για την θυγατρική "Ναυπηγικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις Σύρου Α.Ε.", η Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της 29-05-2006 αποφάσισε ότι δεν συντρέχει λόγος λύσης της εταιρείας και θέσης της σε εκκαθάριση, δεδομένου ότι όπως ανακοινώθηκε στη Γενική Συνέλευση ήδη εφαρμόζεται πρόγραμμα αναδιοργάνωσης του Ναυπηγείου που εκτιμάται ότι θα επιφέρει μείωση του κόστους λειτουργίας, γεγονός που θα έχει αντίκτυπο στα αποτελέσματα της τρέχουσας χρήσης. Πέραν των ανωτέρω παρουσιάζονται σημαντικές προοπτικές στον τομέα των κατασκευών τόσο πολεμικών όσο και εμπορικών πλοίων που επιτρέπουν στον όμιλο να κοιτάζει με αισιοδοξία το μέλλον. Η παράδοση των πρώτων πυραυλακάτων που ήδη έγινε, σε συνδυασμό με την άρτια κατασκευή τους και την απόκτηση υψηλής τεχνογνωσίας στη ναυπήγηση εξειδικευμένων πλοίων, την εκπαίδευση του προσωπικού σε νέες τεχνικές, τη βελτίωση του τεχνολογικού εξοπλισμού της επιχείρησης και την καλή συνεργασία με το Πολεμικό Ναυτικό γεννούν βάσιμες προσδοκίες, ενόψει ανακοίνωσης του νέου εξοπλιστικού προγράμματος από το Υπουργείο Εθνικής ?μυνας, ότι θα ανατεθεί στον όμιλο η κατασκευή νέων πολεμικών πλοίων στο αμέσως προσεχές μέλλον. Η βελτίωση της αποτελεσματικότητας και οι προσπάθειες μείωσης του κόστους επιτρέπουν στον όμιλο να στραφεί με βάσιμες προσδοκίες και στον ιδιωτικό τομέα για τη ναυπήγηση εμπορικών πλοίων με ανταγωνιστικούς όρους. Ήδη η αυξημένη κίνηση στις επισκευές και η αποπεράτωση του νέου επιβατηγού πλοίου της HELLENIC SEAWAYS σε εταιρία του ομίλου αποδεικνύουν ότι η εταιρία μπορεί να λειτουργήσει ανταγωνιστικά στην παγκόσμια αγορά. Τέλος θα πρέπει να αναφερθεί ότι, όπως έχει ήδη από 8-05-2006 ανακοινωθεί από κοινού με την εταιρεία "easyCruise", υπεγράφη επιστολή προθέσεως για τη ναυπήγηση 2+2 κρουαζιερόπλοιων σε ναυπηγείο της Νεώριον Συμμετοχών (η Νεώριον Συμμετοχών διαθέτει δύο ναυπηγεία, στην Ελευσίνα και στη Σύρο). Το πλάνο ανάπτυξης της easyCruise προβλέπει ότι με τα συγκεκριμένα κρουαζιερόπλοια, δυναμικότητας 500 επιβατών το καθένα, το επιτυχημένο concept της easyCruise θα μεταφερθεί και στα ελληνικά νησιά. Για τους παραπάνω λόγους πιστεύουμε ότι το 2006 θα είναι χρονιά εξελίξεων και χρονιά κατά την οποία ο όμιλος θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και θα επιστρέψει στην κερδοφορία.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων