Αποτελέσματα α' εξάμηνου 2006

Η ΕΛΑΪΣ-UNILEVER ΑΕ ανακοίνωσε τα αποτελέσματά της για το εξάμηνο 2006 με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (I.F.R.S.).
Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε Euro 117,6 εκατ. έναντι Euro 113,2 εκατ. στο πρώτο εξάμηνο του 2005 σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 4%, η οποία αποδίδεται κυρίως στην ανάπτυξη των αγορών των κύριων εμπορικών σημάτων της ΕΛΑΪΣ, όπως το Becel, Βιτάμ και Lipton, σε συνδυασμό με τις επιτυχημένες επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν σε νέα προϊόντα και την προώθησή τους.
Τα μικτά κέρδη της εταιρείας για την περίοδο ανήλθαν σε Euro 48,1 εκατ. έναντι Euro 47,2 εκατ. κατά το πρώτο εξάμηνο 2005, αυξημένα κατά 1,9%. Επίσης, το μικτό περιθώριο κέρδους κατά το πρώτο εξάμηνο 2006 διαμορφώθηκε σε 40,9% του κύκλου εργασιών έναντι 41,7% κατά την αντίστοιχη περίοδο πέρσι. Η μείωση του μικτού περιθωρίου κέρδους είναι αποτέλεσμα της πίεσης που ασκήθηκε στα έξοδα της εταιρείας από τις συνεχείς αυξήσεις στην τιμή των πρώτων υλών ελαιολάδου. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων για το πρώτο εξάμηνο 2006 ανήλθαν σε Euro 19,6 εκατ. έναντι Euro 17,3 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 13,2%. Η αύξηση αυτή αντικατοπτρίζει κυρίως τη μείωση των εξόδων διοίκησης και διάθεσης, η οποία οφείλεται στη χρονική διαφοροποίηση του προγράμματος εξόδων marketing κατά τη διάρκεια του έτους.
Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε Euro 18,9 εκατ. έναντι Euro 16,5 εκατ. στο πρώτο εξάμηνο του 2005, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 14,6%, η οποία οφείλεται στη δυναμική αύξηση των κερδών κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2006. Τέλος, τα κέρδη μετά φόρων για το πρώτο εξάμηνο του 2006 αυξήθηκαν κατά 20,1% και διαμορφώθηκαν σε Euro 13 εκατ. έναντι Euro 10,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.
Με βάση τα ανωτέρω οικονομικά αποτελέσματα, η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι οι στρατηγικής σημασίας επιλογές που έκανε επενδύοντας σε πρωτοποριακά προϊόντα ήταν επιτυχημένες. Η εταιρεία θα συνεχίσει και στη χρήση 2006 την υλοποίηση του επενδυτικού της προγράμματος με στόχο να προσφέρει στον τελικό καταναλωτή πρωτοποριακά προϊόντα ζωτικότητας, πάντοτε με τη σφραγίδα ποιότητας της ΕΛΑΪΣ - UNILEVER.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων