Hλεκτρονικό Πολυκατάστημα από την Πουλιάδης -Νέα Πρωτοποριακή Υπηρεσία

Ο ΟΜΙΛΟΣ ΠΟΥΛΙΑΔΗ στα πλαίσια της διεύρυνσης των δραστηριοτήτων του στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου προχώρησε στην ανάπτυξη μίας νέας υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου.Συγκεκριμένα, η μητρική εταιρία του ΟΜΙΛΟΥ ΠΟΥΛΙΑΔΗ ανακοίνωσε την ολοκλήρωση μίας νέας υπηρεσίας μεταξύ επιχειρήσεων (Business-to-Business) που έχει ως σκοπό την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της κατά την υλοποίηση των καθημερινών συναλλαγών τους.?Ο όμιλός μας πρωτοπορεί για μία ακόμα φορά προσφέροντας στους πελάτες του μία υπηρεσία που αναμένεται να εξυπηρετήσει και να αποφέρει σημαντικά οφέλη τόσο στους πελάτες μας όσο και στην Πουλιάδης. Πρόκειται για μία ακόμη απόδειξη της προσπάθειάς μας να πρωταγωνιστήσουμε στις εξελίξεις σε όλους τους χώρους της πληροφορικής? δήλωσε ο Διευθυντής Ποιότητας & Ανάπτυξης της ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, κ. Γιώργος Καραντώνης.Η ανάπτυξη του όλου συστήματος πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια εγκεκριμένου έργου του προγράμματος του Υπουργείου Ανάπτυξης «Πρότυπα Έργα Ηλεκτρονικού Εμπορίου». Ανάδοχος του έργου ήταν η ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ με συμμετοχή και άλλων φορέων και με υλοποίηση του συστήματος από την εξειδικευμένη εταιρεία IS IΜPACT.Η νέα υπηρεσία παρέχεται με τη μορφή ενός σύγχρονου ?Ηλεκτρονικού Πολυκαταστήματος?, το οποίο διαθέτει ηλεκτρονικούς καταλόγους για την απευθείας αγορά προκαθορισμένων προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και την on-line σύνθεση προϊόντων με βάση τις ιδιαίτερες απαιτήσεις των πελατών. Με αυτό τον τρόπο, οι πελάτες θα απολαμβάνουν όλα τα πλεονεκτήματα της παραδοσιακής εμπορικής συναλλαγής και παράλληλα τις καινοτομίες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες του Internet.Σημαντικό πλεονέκτημα του ?Ηλεκτρονικού Πολυκαταστήματος? είναι το ότι θα λειτουργεί σε 24η βάση όλο το χρόνο και θα παρέχει στους πελάτες σύγχρονα εργαλεία για την ενημέρωση τους επί των τιμοκαταλόγων και των πιθανών προσφορών, τον έλεγχο της διαθεσιμότητας των προϊόντων, την παρακολούθηση της κατάστασης των παραγγελιών, την εκτίμηση του χρόνου παράδοσης και την εκτενή παρουσίαση μαζί με συνοδευτικό υλικό των προϊόντων (φωτογραφίες, tests, δημοσιεύματα). Επίσης, θα υπάρχει δυνατότητα εξατομίκευσης (personalisation) στη διαχείριση πελατών, ενημέρωση επί των διαδικασιών υποστήριξης μετά την πώληση, λίστα με τις πιο πιθανές συνήθεις ερωτήσεις & απαντήσεις για τα προϊόντα και προβολή συμπληρωματικών κι εναλλακτικών προϊόντων. Ιδιαίτερη προσοχή κατά την ανάπτυξη της υπηρεσίας έχει δοθεί στην ασφάλεια των συναλλαγών, την ταχύτητα, την αξιοπιστία και την ευχρηστία.Με την εφαρμογή της νέας υπηρεσίας, η εταιρία φιλοδοξεί να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά της και να παρέχει νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στην αγορά. Έτσι, περιορίζεται η ανάγκη για χρονοβόρες τηλεφωνικές επαφές και αυξάνεται σημαντικά η ποιότητα εξυπηρέτησης προς τους πελάτες. Η εταιρία σχεδιάζει να προχωρήσει άμεσα σε ευρείας κλίμακας πιλοτική λειτουργία του συστήματος.Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα αυτή υπηρεσία αποτελεί μία ακόμη στρατηγική κίνηση του ΟΜΙΛΟΥ ΠΟΥΛΙΑΔΗ στο χώρο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Πρόσφατα η εταιρία του ομίλου TELSYS, ως επίσημος αντιπρόσωπος της DELL Computer Corporation στην Ελλάδα, ανακοίνωσε την λειτουργία του πρώτου ελληνικού site της DELL το οποίο μετά από περίπου ένα μήνα λειτουργίας σημειώνει μεγάλη επιτυχία.

Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων