Σημαντική ανάπτυξη και το 2002 - Ενισχυμένη μερισματική πολιτική

Αύξηση του ενοποιημένου κύκλου εργασιών κατά 10,75% το 2002 σε σχέση με το 2001 και ενίσχυση των καθαρών κερδών προ φόρων τόσο σε εταιρική όσο και ενοποιημένη βάση πέτυχε το 2002 η εταιρεία Χ. Μπενρουμπή και Υιός ΑΕ.
Την ίδια χρήση η εταιρεία ισχυροποίησε την καθαρή της θέση κατά 1 εκ. ευρώ περίπου (ίδια κεφάλαια το 2002 στα 21.877 χιλ. ευρώ από 20.853 χιλ. ευρώ το 2001) ενώ κρατήθηκαν σχεδόν σταθερές οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις (από 8.241 χιλ. ευρώ το 2001 ανήλθαν στα 8.385 χιλ. ευρώ το 2002) με τις μακροπρόθεσμες τραπεζικές να παραμένουν μηδενικές και με τη σχέση ιδίων προς ξένα κεφάλαια στο 2,6/1 το 2002 από 2,53/1 το 2001.
Η καλή πορεία της εταιρείας έχει ως αποτέλεσμα η διοίκηση, να προτείνει στην επερχόμενη τακτική γενική συνέλευση την διανομή μερίσματος 0,20 ευρώ ανά μετοχή έναντι μερίσματος 0,21 ευρώ το 2001, αλλά σε αυξημένο αριθμό μετοχών λόγω της διανομής στα τέλη του 2002 δωρεάν μετοχών σε αναλογία μία νέα για κάθε είκοσι παλαιές (1ν/20π).
Ειδικότερα για την εισηγμένη εταιρεία ο κύκλος εργασιών το 2002 αυξήθηκε κατά 21,35% σε σχέση με το 2001 και ανήλθε στα 23.095 χιλ. ευρώ ενώ τα καθαρά κέρδη της χρήσης 2002 ανήλθαν στα 3.606 χιλ. ευρώ, αυξημένα κατά 51,86% χωρίς τη συμμετοχή των κερδών ύψους 1.207 χιλ. ευρώ που προήλθαν κατά το 2001 από την πώληση ιδίων μετοχών που είχαν αποκτηθεί το 1999.
Σε ενοποιημένη βάση ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε σε σχέση με το 2001 κατά 10,75% και ανήλθε στα 73 εκ. ευρώ περίπου με τα καθαρά κέρδη χρήσεως στα 5.793 χιλ. ευρώ. Τα κέρδη του 2002 έναντι του 2001 αυξήθηκαν κατά 30,76%, προ της αναλογίας των μετοχών μειοψηφίας στα κέρδη και των κερδών από την ανωτέρω πώληση ιδίων μετοχών.
Η πορεία της εταιρείας και του ομίλου αναμένεται σημαντικά καλύτερη την τρέχουσα χρήση 2003 με βάση την εικόνα του - παραδοσιακά δύσκολου - πρώτου μήνα της χρήσης αφού ο Ιανουάριος 2003 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2002 εμφανίζεται ως προς τις πωλήσεις αυξημένος κατά 100%.
Η διοίκηση της εταιρείας εφαρμόζει αποφάσεις που αποβλέπουν στην περαιτέρω ενίσχυση των δραστηριοτήτων της. Μεταξύ των στρατηγικών επιλογών περιλαμβάνονται:
- Η ενίσχυση του κλάδου του Επαγγελματικού Εξοπλισμού, χώρου που εξελίσσεται ταχύτατα λόγω και των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, της αναβάθμισης των ξενοδοχειακών μονάδων, της δημιουργίας συνεδριακών κέντρων, της αναβάθμισης των νοσοκομείων (χώρος στον οποίο η Μπενρουμπή έχει να επιδείξει ιδιαίτερα θετική παρουσία και εξειδίκευση) και άλλους χώρους.
- Η επέκταση της αλυσίδας home.com με το σύστημα της δικαιόχρησης (franchise) με τη λειτουργία νέων καταστημάτων στην Γλυφάδα, στα Χανιά, στην Μύκονο και αλλού.
- Στην δημιουργία νέου διαμετακομιστικού κέντρου, δίπλα στο υπάρχον, στα Οινόφυτα Βοιωτίας και
- Στην επέκταση της συνεργασίας της με τον Σουηδικό οίκο αναλωσίμων χαρτικών DUNI.
Μεταξύ των κυριότερων αποφάσεων του πρώτου διμήνου του 2003 περιλαμβάνονται:
- Η ανάληψη στις αρχές του Ιανουαρίου της αποκλειστικής διανομής των προϊόντων Moulinex στην Ελλάδα από την κατά 100% θυγατρική εταιρεία Electrolink AE με τις εκτιμήσεις της διοίκησης να αναφέρουν σημαντική ενίσχυση του κύκλου εργασιών του ομίλου από τη δραστηριότητα αυτή στα 10 εκ. ευρώ περίπου.
- Η απόφαση για αγορά ιδίων μετοχών μέχρι ποσοστού 4,75% ή μέχρι του αριθμού των 445.000 μετοχών με εύρος τιμής τα 11,7 και τα 4,0 ευρώ (ανώτερη και κατώτερη τιμή) σε διάστημα 12 μηνών.

Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων