Στη ΜΑΡΑΚ Ηλεκτρονική ο διαγωνισμός του Γενικού Νοσοκομείου Θες/νίκης ?Γεννηματάς'
Σκοπός της προμήθειας ήταν η κάλυψη των τηλεπικοινωνιακών αναγκών συνολικά 500 χρηστών, διασφαλίζοντας υψηλή αξιοπιστία και διαθεσιμότητα μέσω του παρεχόμενου εξοπλισμού. Παράλληλα η ανάπτυξη σύγχρονων εφαρμογών όπως, αυτόματης τηλεφωνήτριας και συστήματος διαχείρισης κλήσεων από άτομα με προβλήματα όρασης, εξασφαλίζουν την παροχή αξιόλογων υπηρεσιών στους ασθενείς, στο προσωπικό αλλά και στους διαχειριστές/τηλεφωνητές.
Σχετικά με το σύστημα διαχείρισης κλήσεων πρέπει να επισημάνουμε ότι είναι καθ' ολοκλήρου ανάπτυξης της ΜΑΡΑΚ με μοναδικά χαρακτηριστικά στον τρόπο διαχείρισης παρέχοντας μοναδικά βοηθήματα στους διαχειριστές με προβλήματα όρασης καθιστώντας τους ανεξάρτητους