Θεαματική αύξηση καθαρών κερδών κατά 130% σε σύγκριση με το 2003 - Αύξηση μερίσματος ανά μετοχή κατά 66%.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. ανακοινώνει ότι τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 130% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και ανήλθαν στα 10,9 εκατ. Ευρώ έναντι 4,7 εκατ. Ευρώ το 2003.

Επίσης το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας αποφάσισε να προτείνει στην Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων την διανομή μερίσματος ύψους ευρώ 0,06 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 66% σε σύγκριση με το μέρισμα της προηγούμενης οικονομικής χρήσης.

Τα αποτελέσματα του Ομίλου για την χρήση του 2004 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος είναι:

Σε χιλιάδες Ευρώ

2004 2003 Δ%

Πωλήσεις 128.495 131.752 -2,5%

Κέρδη προ Τόκων Δανείων, Αποσβέσεων και Εκτάκτων Αποτελεσμάτων 33.150 30.985 7,0%

Καθαρά Αποτελέσματα (Κέρδη) προ φόρων 11.101 4.944 124,5%

Καθαρά Αποτελέσματα (Κέρδη) μετά από φόρους 10.895 4.731 130,2%

Στη βελτίωση των αποτελεσμάτων του Ομίλου συνέβαλαν η καλή πορεία της γραμμής των Δωδεκανήσων, της γραμμής των Κυκλάδων καθώς και της γραμμής Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Μπάρι. Τα πλοία που δραστηριοποιήθηκαν στις ανωτέρω γραμμές βελτίωσαν τις πληρότητες τους και αγαπήθηκαν από το επιβατηγό κοινό και τους μεταφορείς διότι προσέφεραν υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και συνέπεια σ την εκτέλεση των δρομολογίων τους. Πρέπει να σημειωθεί ότι οι Πωλήσεις του Ομίλου διατηρήθηκαν σε υψηλά επίπεδα παρόλο που ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε με λιγότερα πλοία μετά την πώληση των παλαιών πλοίων Blue Sky (Μάρτιος 2004), Blue Bridge (Μάιος 2004), Cesme 1 (Οκτώβριος 2004) και Kefalonia (Νοέμβριος 2004).

Η εξαιρετική βελτίωση των καθαρών κερδών του Ομίλου οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πώληση των παλαιότερων πλοίων του Ομίλου, των οποίων η εκμετάλλευση τους δεν ήταν αποδοτική, στην επιτυχή μεταδρομολόγηση του πλοίου Blue Horizon από την γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Κέρκυρα - Βενετία στη γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Bari Ιταλίας καθώς και στη βελτίωση της πληρότητας των πλοίων εν μέσω μιας τουριστικής περιόδου όπου η διακίνηση επιβατών και οχημάτων παρουσίασε μεγάλη κάμψη τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό.

Πρέπει να σημειωθεί ότι τα αποτελέσματα του Ομίλου βελτιώθηκαν παρά τη μεγάλη αύξηση των αποσβέσεων των παγίων στοιχείων κατά 11% σε σύγκριση με τπροηγούμενο έτος και την πρόβλεψη ύψους 2,4 εκατ. Ευρώ περίπου, που επιβάρυνε τα αποτελέσματα του Ομίλου, η οποία αφορά ενδεχόμενο κόστος αποπληρωμής του μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου σε περίπτωση μη εξασκήσεως του δικαιώματος μετατροπής σε μετοχές. Τέλος, τα αποτελέσματα του Ομίλου έχουν επιβαρυνθεί επίσης με πρόσθετη πρόβλεψη ύψους 750.000 Ευρώ που αφορά το υπόλοιπο ήμισυ του προστίμου που επεβλήθη στη μητρική εταιρία του Ομίλου από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης τον Δεκέμβριο του 1998 παρά το γεγονός ότι η Εταιρία έχει υποβάλει αίτηση αναίρεσης επί της απόφασης του Ευρωπαϊκού Πρωτοδικείου της 11ης Δεκεμβρίου 2003. Οι ανωτέρω λογιστικές κινήσεις εντάσσονται στα πλαίσια προσαρμογής της οικονομικής θέσης και των αποτελεσμάτων του Ομίλου ενόψη της εφαρμογής των Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης στη χρήση 2005.

Το συνολικό μεταφορικό έργο των πλοίων του Ομίλου αναλύεται ως ακολούθως :

2004 2003 Δ%

Επιβάτες 3.853.418 3.933.516 -2,0%

Ι.Χ. Οχήματα 533.044 556.016 -4,1%

Φορτηγά 129.619 125.031 3,7%

Ο Όμιλος μας πέτυχε τους στόχους που είχαν τεθεί κατά την παρελθούσα χρήση και συνεχίζει να στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη νέων γραμμών στην Ακτοπλοϊκή αγορά του εσωτερικού και στο εξωτερικό. Η Διοίκηση του Ομίλου συνεχώς εξετάζει τις εξελίξεις της Ακτοπλοϊκής αγοράς και της ναυπηγικής βιομηχανίας και μελετά πιθανές δρομολογήσεις νέων πλοίων με απώτερο στόχο την περαιτέρω βελτίωση των αποτελεσμάτων του Ομίλου το 2005.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων