Σημαντική αύξηση Κερδών κατά το Α' Εξάμηνο του 2005

Η εταιρία IMAKO MEDIA S.A. με Δελτίο Τύπου προς το Χ.Α. γνωστοποιεί τα ακόλουθα:

Σημαντική αύξηση Κερδών κατά το Α' Εξάμηνο του 2005

Σημαντική βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων όπως απεικονίζονται στις οικονομικές καταστάσεις του Α' Εξαμήνου του 2005, παρά το γεγονός ότι η αγορά παρουσιάζει κάμψη και δυσκολίες όσον αφορά τόσο τη διαφήμιση όσο και την κυκλοφορία των περιοδικών.

Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας κατά το Α' Εξάμηνο του 2005 διαμορφώθηκε σε 16.089 χιλ. από 15.768 χιλ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, οριακά αυξημένος κατά 2%. Τα κέρδη προ φόρων χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) παρουσιάζουν αύξηση κατά 6,95%, ανερχόμενα σε 1.907 χιλ. από 1.783 χιλ. την περυσινή περίοδο, ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1.071 χιλ. από 1.066 χιλ. την περυσινή περίοδο. Τέλος τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 1.437 χιλ. το 2005 έναντι 588 χιλ. το 2004, αυξημένα κατά 144%.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Α' Εξαμήνου του 2005 διαμορφώθηκε σε 17.263 χιλ. από 17.356 χιλ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, οριακά μειωμένος κατά 0,5%. Τα κέρδη προ φόρων χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) παρουσιάζουν μείωση κατά 7,8%, ανερχόμενα σε 1.987 χιλ. από 2.155 χιλ. την περυσινή περίοδο, ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 956 χιλ. από 1.219 χιλ. την περυσινή περίοδο. Τέλος τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 1.226 χιλ. το 2005 έναντι 475 χιλ. το 2004, αυξημένα κατά 158%.

Η βελτίωση που παρουσιάζουν οι ταμειακές ροές και συγκεκριμένα η σημαντική αύξηση των εισροών από λειτουργικές δραστηριότητες διαμορφούμενη σε 2.310 χιλ. το Α? Εξάμηνο του 2005 έναντι 196 χιλ. το 2004, βοήθησαν σημαντικά και επέτρεψαν στην Εταιρεία να πραγματοποίηση μια σειρά από σημαντικές νέες επενδύσεις οι οποίες σχετίζονται άμεσα με το λανσάρισμα νέων τίτλων και την ανανέωση πάγιου εξοπλισμού, καθώς επίσης και στη μείωση του δανεισμού κατά περίπου 1.000 χιλ.

Η υλοποίηση της απόφασης της Διοίκησης για στρατηγική επικέντρωση στο core business, όπως σχεδιάστηκε στα τέλη του 2002 για την επόμενη τετραετία, απέφερε άμεσα θετικά και σημαντικά αποτελέσματα. Η επιτυχημένη έκδοση του γυναικείου περιοδικού In Style από τα τέλη του 2003, έχοντας ήδη από το πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του καταφέρει να καθιερωθεί ανάμεσα στα κορυφαία της κατηγορίας του, βοήθησε σημαντικά στη βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της Εταιρείας.

Επιπρόσθετα, το επιτυχημένο λανσάρισμα του κορυφαίου παγκοσμίως ανδρικού, περιοδικού Maxim από το Μάιο του 2005, που κατάφερε ήδη μέσα στους πρώτους μήνες κυκλοφορίας του να καθιερωθεί και να αποκτήσει σημαντικό μερίδιο κυκλοφορίας αλλά και διαφήμισης, αποτέλεσε άλλο ένα επιτυχημένο βήμα στη συνεχιζόμενη προσπάθεια της Imako για συνεχή ανάπτυξη. Οι στρατηγικές συνεργασίες που έχει συνάψει η Imako με μεγάλους διεθνούς φήμης εκδοτικούς Οίκους όπως την Time Warner, τη Hearst, την Emap, τη Dennis Publishing και πιο πρόσφατα με τη Northern & Shell και πάλι με την Time Warner για την έκδοση δύο νέων περιοδικών το χειμώνα, του OK! και του Real Simple αντίστοιχα, αποτελούν επιστέγασμα όλων των προσπαθειών της Διοίκησης.

Επιπλέον, τα περιοδικά Nitro, Pink Woman και Down Town διατήρησαν τα μεγέθη τους τόσο σε κυκλοφορία όσο και σε διαφήμιση, τα οποία μαζί και με τα τμήματα των Εταιρικών Έντυπων και Ειδικών Εκδόσεων με ένα παρά πολύ μεγάλο πελατολόγιο, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει κλάδους όπως το commercial banking, αλυσίδες ξενοδοχείων, εμπορικά πολυκαταστήματα, εταιρείες catering, ναυτιλιακές εταιρείες, και αεροπορικές εταιρείες, κινήθηκαν με παρά πολύ καλούς ρυθμούς ανάπτυξης.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων