Συνέχεια της αναπτυξιακής πορείας του ομίλου της Ν.ΒΑΡΒΕΡΗΣ MODA BAGNO Α.Ε.

Για την καλύτερη ενημέρωση του επενδυτικού κοινού η εταιρεία Ν.ΒΑΡΒΕΡΗΣ MODA BAGNO γνωστοποιεί τα παρακάτω:
Συνεχίστηκε κατά το πρώτο εξάμηνο του 2006 η αναπτυξιακή πορεία του ομίλου της Ν.ΒΑΡΒΕΡΗΣ MODA BAGNO Α.Ε. Στο διάστημα αυτό ο κύκλος εργασιών της εταιρείας παρουσίασε αύξηση 11% και 10,4% σε επίπεδο ομίλου και διαμορφώθηκε σε 15,7 και 16,75 εκατ. ευρώ για την εταιρεία και τον όμιλο αντίστοιχα. Το μεικτό κέρδος παρουσίασε αύξηση 10,5% και 11,3% και ανήλθε σε 7,08 και 7,85 εκατ. ευρώ για την εταιρεία και τον όμιλο αντίστοιχα.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών εξόδων και αποσβέσεων αυξήθηκαν κατά 26,7 % για την εταιρεία και 6% για τον όμιλο σε σχέση με το περυσινό εξάμηνο και ανήλθαν σε 1,65 και 1,54 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Τα προ φόρων κέρδη παρουσιάζουν αύξηση σε επίπεδο εταιρείας και ομίλου κατά 123% και 134% αντίστοιχα και διαμορφώθηκαν σε 0,84 και 0,62 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Τα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας παρουσιάζονται αρνητικά σε επίπεδο εταιρείας και ομίλου, 0,39 και 0,59 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, κυρίως λόγω καταλογισμού φόρων επί λογιστικών διαφορών τακτικού ελέγχου για τις χρήσεις 2000-2004 (πέντε χρήσεις),και συναλλαγματικών διαφορών για τη θυγατρική στην Τουρκία μη πραγματοποιηθέντων (unrealized) στο μεγαλύτερο μέρος τους.
Τα παραπάνω γεγονότα δεν επηρεάζουν την ρευστότητα και λειτουργία της εταιρείας και του ομίλου λόγω: α) της σημαντικής αύξησης, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, των εισροών από λειτουργικές δραστηριότητες κατά 1,38 και 1,54 εκατ. ευρώ για την εταιρεία και τον όμιλο αντίστοιχα, β) του σημαντικά αυξημένου όγκου παραγγελιών προς εκτέλεση τις επόμενες περιόδους, γ) της αυξημένης απόδοσης των λειτουργιών, δ) του περιορισμού του κόστους χρήσης ξένων κεφαλαίων και ε) της ευνοϊκής διακύμανσης στις αγορές συναλλάγματος σε σχέση με τις θυγατρικές εξωτερικού και της δυναμικής όγκου πωλήσεων που έχουν αναπτύξει και σταθεροποιήσει.
Τέλος ο όμιλος είναι σε διαρκή εξέταση και εφαρμογή πολιτικών για την ενίσχυση του brand με στόχο την ικανοποίηση, σε υψηλότερο βαθμό, των αναγκών των πελατών σε σχέση με την ποιότητα και τρόπο ζωής καθώς και τις διαμορφούμενες οικονομικές συνθήκες.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων