Αύξηση πωλήσεων της F.G. EUROPE κατά 12.77% το 2004 με αύξηση στις εξαγωγές κλιματιστικών κατά 26.83%

Το 2004 οι πωλήσεις της F.G. EUROPE A.E. ανήλθαν σε 209,49 εκ ευρώ, έναντι 185,76 εκ. ευρώ των αντίστοιχων πωλήσεων του δωδεκαμήνου του 2003, σημειώνοντας αύξηση σε ποσοστό 12,77%. Αναλυτικά:
  • Οι πωλήσεις προϊόντων κινητής τηλεφωνίας το 2004 ανήλθαν σε 152,54 εκ. έναντι 119,43 εκ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος της προηγούμενης χρήσης, σημειώνοντας αύξηση κατά 33,11 εκ. ευρώ, ποσοστό 27,72%.
  • Οι πωλήσεις των κλιματιστικών ανήλθαν σε 50,09 εκ. ευρώ, έναντι 58,68 εκ. του 2003, σημειώνοντας μείωση κατά 8,59 εκ. ευρώ, ποσοστό 14,64%.

Παρά τη μείωση στις πωλήσεις κλιματιστικών, σημαντικότατη είναι η αύξηση των εξαγωγών της εταιρείας, οι οποίες από 28,48 εκ. το 2003, ανήλθαν τo 2004 σε 36,12 εκ. σημειώνοντας αύξηση κατά 7,64 εκ., ποσοστό 26,83%, αντιπροσωπεύοντας το 72% των συνολικών πωλήσεων κλιματιστικών.

  • Οι πωλήσεις των λευκών συσκευών το 2004 ανήλθαν σε 6,69 εκ. ευρώ έναντι 7,55 εκ. του 2003, εμφανίζοντας μείωση κατά 0,86 εκ. ποσοστό 11,37% και αντιπροσωπεύοντας το 3,19% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.

Σύμφωνα με την κλαδικές έρευνες της ICAP A.E. οι οποίες κυκλοφόρησαν τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους και αφορούν το 2003 με αντικείμενα τον κλιματισμό και τις λευκές ηλεκτρικές οικιακές συσκευές, η F.G. Europe Α.Ε. :

1.Κατέχει την πρώτη θέση βάσει ποσότητος, στις πωλήσεις των split units κλιματιστικών μηχανημάτων με μερίδιο αγοράς 15-15,5% και το 5% στις πωλήσεις ημικεντρικών συστημάτων κλιματισμού, ενώ βάσει αξίας το μερίδιο της F.G. Europe Α.Ε. προσεγγίζει το 9,3%.

2.Στις πωλήσεις λευκών ηλεκτρικών συσκευών, οι πωλήσεις προϊόντων με το brand name ESKIMO, αντιπροσωπεύουν το 1,5-2.0% των συνολικών πωλήσεων του κλάδου.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων