Οι Νέες Υπηρεσίες της Lannet Επικοινωνίες

Τις νέες υπηρεσίες της και τη δεύτερη φάση του επενδυτικού προγραμματος παρουσίασε η διοίκηση της Lannet Επικοινωνίες. Σε 42.150 ανήλθαν οι πελάτες στα τέλη Οκτωβρίου.

Τους στόχους και τις προοπτικές της Lannet Επικοινωνίες για το 2003 αλλά και τις νέες υπηρεσίες Lannet 1780 και Lannet Easy με Dect, παρουσίασε σήμερα η διοίκηση της εταιρείας κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου. Επίσης παρουσιάστηκε η νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας καθώς και το προωθητικό υλικό για όλες τις υπηρεσίες.

Η υπηρεσία Lannet 1780 είναι διαθέσιμη σε όλους τους καταναλωτές και χρησιμοποιείται για όλες τις κλήσεις (αστικές, υπεραστικές, διεθνείς, κλήσεις προς κινητά). Η ενεργοποίηση γίνεται με την πληκτρολόγηση του κωδικού 1780 πρίν από τον συνδρομητικό αριθμό. Η υπηρεσία διατίθεται χωρίς πάγιο ενώ η χρέωση για τις υπεραστικές, τις διεθνείς και τις κλήσεις προς κινητά γίνεται ανα δευτερόλεπτο. Επιπλέον η υπηρεσία Lannet 1780 δίνει τη δυνατότητα απόλυτου ελέγχου του κόστους των τηλεφωνημάτων καθώς αποστέλλεται δωρεάν αναλυτικός λογαριασμός κάθε μήνα.

Όλες τις ευκολίες της Lannet 1780 παρέχει και η υπηρεσία Lannet Easy με Dect κάνοντας ακόμη πιο εύκολη την επικοινωνία, καθώς ο συνδρομητής δεν χρειάζεται να αλλάξει τον τρόπο που τηλεφωνεί. Η υπηρεσία διατίθεται μαζί με το μοντέρνο ασύρματο τηλέφωνο Horizon LP-100 που καλέι μόνο του τον τετραψήφιο κωδικό 1780 και συνδέεται στο δίκτυο της Lannet Επικοινωνίες. Το πακέτο Lannet Easy με Dect διατίθεται στην τιμή των 85 ? (τελική τιμή με ΦΠΑ) και προσφέρει επίσης 30 λεπτά δωρεάν αστικά τηλεφωνήματα το μήνα για έναν ολόκληρο χρόνο.

Μιλώντας για τις προοπτικές και τους στόχους της Lannet Επικοινωνίες, ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Σταύρος Παπαπαναγιώτου αναφέρθηκε στις προοπτικές ανάπτυξης που διαγράφονται με την ωρίμανση της αγοράς και τη δημιουργία κουλτούρας στους καταναλωτές που μπορούν πλέον να επιλέγουν τον φορέα μέσω του οποίου θα πραγματοποιούνται οι κλήσεις τους.

* Η Lannet Επικοινωνίες ΑΕ αποτελεί το διακριτικό τίτλο του κλάδου Τηλεπικοινωνιών της εταιρείας ΛΑΝ-ΝΕΤ Α.Ε.Β.Ε.Τ. (πρώην Γ. ΓΙΑΝΝΟΥΣΗΣ Α.Β.Ε.Ε.). Η εταιρεία προέκυψε από τη συγχώνευση με απορρόφηση της ΛΑΝ-ΝΕΤ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε. από την ΓΙΑΝΝΗΣ Θ. ΓΙΑΝΝΟΥΣΗΣ Α.Β.Ε.Ε. και την αλλαγή της επωνυμίας της σε ΛΑΝ-ΝΕΤ Α.Ε.Β.Ε.Τ. η οποία εγκρίθηκε με την υπ'αρίθ.Κ2-8928/16.07.02 απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης. Η εταιρεία αναμένει την έγκριση του ενημερωτικού δελτίου της συγχώνευσης από το ΔΣ του ΧΑΑ για την εισαγωγή των νέων μετοχών

Ο κ. Παπαπαναγιώτου μίλησε για τον πρωταγωνιστικό ρόλο που διαδραματίζει η Lannet Επικοινωνίες στην απελευθερωμένη αγορά των τηλεπικοινωνιών και έκανε λόγο για «συνεχή ανάπτυξη με επίκεντρο τον καταναλωτή που θα απολαμβάνει ποιοτική και αξιόπιστη επικοινωνία σε χαμηλότερες τιμές».

Αναφορικά με τις υποδομές της Lannet Επικοινωνίες, έγινε γνωστό ότι η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητο κόμβο στο Λονδίνο ενώ τονίστηκε η σημασία της επένδυσης σε εξοπλισμό τεχνολογίας switch voice που προσφέρει πιο ποιοτική και αξιόπιστη επικοινωνία. «Το δίκτυο της εταιρείας επεκτείνεται συνεχώς» δήλωσε ο κ. Παπαπαναγιώτου «και για το λόγο αυτό εκτός από την αρχική επένδυση ύψους 26 εκατ. ? περίπου, υλοποιούμε και το δέυτερο μέρος του επενδυτικού μας σχεδίου».

Κατά την παρουσίαση της μέχρι τώρα πορείας της Lannet Επικοινωνίες, ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας κ. Λεωνίδας Νικίδης έκανε λόγο για την εμπιστοσύνη των καταναλωτών που δημιούργησαν την πελατειακή βάση της εταιρέιας. Ειδικότερα στις 31 Οκτωβρίου, οι πελάτες της Lannet Επικοινωνίες διαμορφώθηκαν σε 42.150, εκ' των οποίων οι 3.450 ήταν μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όπως τράπεζες, κατασκευαστικές εταιρειες και βιομηχανίες.


Αναζήτηση
Εργαλειοθήκη
Νόμοι και Κανονισμοί

Αγορά

Γενικός Δείκτης

Ημερολόγιο

FinancialCalendarPortlet

Εκδότης Αντικειμένων