ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σεμινάριο
ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ημερομηνίες διεξαγωγής: | 14 Μαΐου 2020 και ώρες 09:00 - 17:00 |
Τελευταία Ημέρα Υποβολής Αιτήσεων: | 08 Μαΐου 2020 |
Γλώσσα διδασκαλίας: | Ελληνική |
Χώρος διεξαγωγής: | ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, Λεωφ. Αθηνών 110 Τ.Κ. 104 42 |
Κόστος συμμετοχής: | 290 € + Φ.Π.Α. Το σεμινάριο μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,24% του ΟΑΕΔ |
Δείτε το σεμινάριο σε μορφή |
![]() |
Περιγραφή σεμιναρίου
Στόχος του σεμιναρίου είναι να μεταφέρει με τον καλύτερο τρόπο στους συμμετέχοντες τις καλύτερες πρακτικές και μεθόδους μιας επιτυχημένης στρατηγικής ψηφιακού marketing , δίνοντάς τους την ευκαιρία να σχεδιάσουν από την αρχή μια στρατηγική digital marketing καμπάνια. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τη διαδικασία σχεδιασμού στρατηγικής σε σχέση με το target group που απευθύνονται καθώς και θα γνωρίσουν σύγχρονες τεχνικές διαφήμισης και προώθησης μέσω SEO, SEM, Content Marketing, email, social media, πλατφόρμες διαφήμισης της Google.
To σεμινάριο αποτελείται από συνδυασμό παρουσιάσεων, ερωτήσεων και συζήτησης μεταξύ των συμμετεχόντων και του εισηγητή.
Το Επίπεδο Ύλης του Σεμιναρίου: Μεσαίου Επιπέδου
Οι συμμετέχοντες θα λάβουν την ύλη του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή καθώς και βεβαίωση παρακολούθησης.
Σκοπός
Σκοπός του προγράμματος είναι η ολοκληρωμένη εκπαίδευση σε θεωρία, τεχνικές, εργαλεία αποτελεσματικών στρατηγικών του digital marketing. Με τη λήξη του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες έχουν όλα τα εφόδια και τις πρακτικές δεξιότητες για να μπορούν να σχεδιάζουν, συντονίζουν, υλοποιούν και αξιολογούν στρατηγικές του digital marketing και να υλοποιούν online καμπάνιες στην πράξη.
Σε ποιους απευθύνεται
- Σε Marketing Managers, PR Managers, Product Managers, Brand Managers, Account Managers, Sales Managers.
- Σε στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με το σχεδιασμό την εφαρμογή και την μέτρηση στρατηγικών digital marketing.
- Σε όλα τα στελέχη ή απόφοιτους πανεπιστημιακών σχολών που δεν έχουν προϋπηρεσία και ενδιαφέρονται να αποκτήσουν κορυφαίες γνώσεις και δεξιότητες στο digital marketing.
Πρόγραμμα σεμιναρίου
Βασικές έννοιες Project Management
Ενότητα 1η - ΤΗΙΝΚ:
- Strategy and Planning Process
- Digital Marketing Objectives
- Customer Funnel and Personas
Ενότητα 2η - CREATE:
- Websites and UX Design
- Website Development Best Practice
- Digital Copyrighting
- Search Engine Optimisation (SEO)
- Content Development for Digital Marketing
Ενότητα 3η - ENGAGE and RETAIN:
- Search Engine Marketing (SEM)
- Search Advertising (PPC, Google, etc)
- Online Advertising (banners, etc)
- Retargeting
- Social Media Strategy
- Social Media Advertising
- Email Marketing
- Mobile Marketing
- Video Marketing
- CRM and Brand Touchpoints
Ενότητα 4η - OPTIMISE:
- Digital Marketing Analytics
- Google Analytics
- Law and Regulations
Εισηγητής
ANTONY MICHAIL
Dr. Antony Michail is the Marketing Director and Senior Marketing Trainer of StudySmart and has 20 years of progressively responsible experience in consulting and advising both small and large corporations in relation to their business and marketing strategy, implementation, and company growth. Anthony has led these companies through start-up, survival, turnaround and growth modes.
Antony has acted as a consultant and senior marketing director in a variety of industries, including food and beverage, fashion, IT, heating, consumer durables, building products and construction, and environmental services (in UK, South Africa, and Greece). He has over 1200 hours of lecturing and tutoring acquired as a tutor at StudySmart, University of Central Lancashire (UK), EEDE (Hellenic Management Association), and in Anacalypsis Strategy & Marketing Consultants (South Africa). He has experience in auditing the marketing function, strategy, and tactics; develop and execute marketing strategies (both online and offline); provide direction for future growth and development; new product development; brand storytelling; CRM strategy; media relations; effective budgeting; forecasting; and measurement. Antony has also experience in integrated marketing communications involving both offline and online marketing strategies and tactics. He has also been involved in designing growth strategies in all business functions. He has published a number of articles on Marketing Audit and Strategy and currently are suggested by the Chartered Institute of Marketing (CIM) as a recommended study resource to CIM students. He has also published two books regarding the GDPR, and Digital Marketing Strategies for the Hotel industry. Antony holds a Bachelor of Science (BSc) degree in Economics from the National & Kapodistrian University of Athens (Greece), a Master of Arts (MA) degree in International Business from the University of Central Lancashire, a Postgraduate Diploma in Strategic Marketing from the Chartered Institute of Marketing (CIM), and a Doctor of Philosophy (PhD) in Business Competitive Strategies from the University of Central Lancashire.